czerwca 29, 2012

Wakacji czas!!!

by , in
Nareszcie zaczęły się wakacje!!!
Żegnaj szkoło!!Witajcie WAKACJE!!
Ulubione słowa każdego dziecka i nie tylko!!
Majlo i ja na wakacjach będziemy szaleć jak nigdy dotąd.Mamy zamiar wybrać się nad wodę i potrenować pływanie!!!Kupiłam Majlowi nową obróżkę z okazji DNIA PSA,który jest 1 lipca.Kupiłam ją wcześniej ponieważ wyjeżdżam jutro na tydzień nad  morze.Ale bez Majla;(.Więc blog będzie zawieszony od:30.06.2012 do 7.06.2012,albo troszkę dłużej.Porobię zdjęcia z nad morza i dam wam na bloga!!Ok teraz do Majla.Próbowaliśmy już nową obróżkę i jest extra.Jest zielona i ma wzór w łapki.To ona:

 Zrobiliśmy jeszcze stolik do AGILITY!!Wykorzystujemy go również jako scenę do robienia sztuczek.To on:

 A teraz przed końcem posta dwie wakacyjne fotki Majla:
Najlepiej mi wyszło

PS.Dzisiaj zdjęcia nie podpisane z powodu braku czasu.
PPS.Od teraz zdjęcia będą tylko:fot.Joanna H.
PPPS.Powstała nowa zakładka Tricks,są w niej sztuczki,które umie Majlo;)
Pozdrawiamy i rzyczymy miłych i udanych WAKACJI!!!!!
czerwca 22, 2012

DogFrisbee i zakupy!!

by , in
Hej!!!Byliśmy dzisiaj na zakupach!!Kupiłam dla Majla w zoologicznym:obroże  skórzaną z firmy Dino,smaki-kostki i pedigree DENTAstix.A i przyszła nam adresówka.To zdjęcia nowych rzeczy:
Adresówka:


Obroża DINO:
Smaki:
Pedigree DENTAstix:wzięłam na złą wagę bo od:5 do 10 kg zamiast od:10 do 20kg)lub coś w tym stylu:
A i dostałam kartę rabatową w zoologicznym MikroZoo na 5%:
Ok teraz do rzeczy....FRISBEE!!!W kilku dniach urządzaliśmy sobie treningi.Wczoraj było najlepiej.Królewicz(Majlo)biegał za frisbee i nawet go nie pogryzł. o.O
Frisbee idzie nam już coraz lepiej.Mamy fotki i filmik.Filmik bez głosu;(.Bo nie znamy dobrego programu do ulepszania filmików.Np.do dodawania muzyki i napisów.Jeśli znacie jakies programy po polsku,darmowy i do ściągnięcia,to napiszcie w komentarzach;)Ok teraz fotki:








 Tu miał być filmik,ale nam nie wszedł.;(((
Pamiętajcie o tym,że jak znacie jakiś program do robienia filmików to podajcie w komentarzu;)
Więc proszę jeśli znacie jakiś program do edycji filmików(darmowy,po polsku i do ściągnięcia całkowicie za darmo).To napiszcie w komentarzach;).Bardzo proszę.
 23.06.2012:
A jednak mamy filmik!!!I program też się znalazł:D,ale tylko do robienia pokazów slajdów:\Więc jak znacie to napiszcie jakiś do filmików;). To filmik(ulepszony)

Pozdrawiamy:
czerwca 17, 2012

Not everything, but it is

by , in
Cześć wam!!Ostatni post był o Euro 2012,a ten:o kibicowaniu Polsce w meczu Polska-Czechy,spacerach itp.Ok teraz post:
PS.Tytuł po polsku to  ,,Nie wszystko,ale jest"
Zamówiłam wczoraj dla Majla adresówkę-identyfikator do obroży.Złątą łapkę z czarnym grawerem rys.02.ŁAPKA   to adres do strony z której zamówiliśmy:
http://allegro.pl/wzmocniony-identyfikator-adresowka-dla-psa-i-kota-i2424909586.html
Oglądaliśmy wczorajszy mecz i poniosła nas klęska!!:p Dlaczego?!?! xDD A otóż dlatego,że w drużynie nie było żadnego psa!!!xD Gdyby były to jakby prowadziła polska np. 1:0 dla POL.to pies wziąłby piłkę i ją przedziurawił.I inne zapasowe też,a wtedy POL.by wygrała!!!(dziwna,ale logiczna teoria xDD ;D ^ ^)
To zdjęcia z kibicowania:
16.06.2012r. 






A i wczoraj jeszcze kąpaliśmy Majluśka.
16.06.2012r.

Ale mam fryz;)

xDD
A tu zdjęcia z szaleństwa po kąpielowego xDD






 I byliśmy jeszcze na kilku spacerkach w kilku dniach:
9.06.2012r.

 Na tym spacerku znaleźliśmy również ślady:
dzika

chyba jakiegoś ptaka

hmm???

????

????

 15.06.2012r.









HMM coś tam jest!!!:p
16.06.2012r.


A teraz inne zdjęcia:






Pozdrawiamy:


INSTAGRAM