marca 31, 2013

Konkurs u Ekoni&Flopi

by , in
Witajcie!!
Bierzemy udział w konkursie u Ekoni&Flopi!! Zapraszamy do tego konkursu!! Tutaj banner!!
Zdjęcia to niespodzianka!! :D
Z myślą o tym konkursie powstała zakładka O TYM KONKURSIE. WIĘC ZAPRASZAMY WRAZ Z MAJLEM DO WZIĘCIA UDZIAŁU!!
WESOŁEGO ALLELUJA!!
marca 30, 2013

Wesołego alleluja!!

by , in
 Z okazji świąt wielkanocnych życzymy wam smacznego jajka,mokrego dyngusa i spokojnych i fajnych  świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze. I aby nie było już biało ;)
Życzą!!!
marca 28, 2013

Obroże hand made

by , in
Ostatnio przeglądając forum dogomania zauważyłam post pod tytułem : "Jak zrobić samodzielnie smycz i obrożę dla psa :)"  .Zaczęłam się interesować samodzielnym tworzeniem psich akcesoriów. Przeglądnęłam wszystkie notki tam zamieszczone i już chciałam zrobić swoje hand made. A więc zabrałam się do pracy. To było tydzień temu. Wzięłam moje dwa stare plecaki i powycinałam z nich te paski(były szare i brązowe) oraz zatrzask. Były też tam takie dziwne regulatory,a więc również je wzięłam. Na początku ułożyłam obrożę,ale dopiero teraz dostałam w miarę mocną nitkę i mogłam zszyć. Powstała szara obroża z zatrzaskiem i coś w stylu martingale. Do martingale dodałam obrożę z tatrapetu jako zacisk. I mam nadzieję w najbliższym czasie udam się do pasmantrii po taśmy,tasiemki i inne potrzebne rzeczy. Trzymajcie kciuki!!
To foty obróżek hand made.
Zatrzask:

 Martingale:

 Oczywiście w obróżkach nie będziemy chodzić na spacery,ponieważ nie jestem do końca pewno co do ich wytrzymałości ;P
Pozdrawiamy
marca 23, 2013

Bardzo ładnie!!!

by , in
Witam!!
Piszę tu do was,aby pochwalić się nową sztuczką.....ŚWIADOMOŚĆ ZADU!! Łaciaty już bez mojej  pomocy zarzuca zadek na kamień. Zrobiliśmy dzisiaj dwie sesje i było świetnie. A myślałam,że nigdy go nie nauczę :D Jestem z niego bardzo,ale to bardzo zadowolona!
Dziś na treningu ustawiłam go obok kamienia, powiedziałam komendę "zadek" i patrzę jedna tylnia łapka się podnosi i szuka powierzchni,gdy znalazł to zarzucił drugą łapę i cofnął się cały. Bardzo ładnie!! to zrobił. Dziś krótki post.Myślę,że w najbliższym czasie zrobię filmik,a na razie macie zdjęcia na schodach:

A jeszcze w między czasie uczymy się trzymać gazetę ;)
PS.Dziękuję Ekoni od Flopi  za pomoc w kodach CSS!! Bardzo mi pomogłaś!
Pozdrawiamy:

marca 17, 2013

Hello Spring!!

by , in
Zrobiło się trochę cieplej.I mamy filmik
Pozdrawiamy:

marca 15, 2013

Sesja domowa

by , in
My z Majlem złapaliśmy lenia w ten weekend.Przed chwilą właśnie skończył się nam serial rodzinka.pl 4.A wy oglądaliście? ;)
 Na dworze zimno,mróz i pada śnieg,a tydzień temu było tak ciepło. Cóż dalej musimy czekać na upragnioną wiosnę. Zima jest fajna,ale bez przesady :P Mamy nadzieję,że w przyszłym tygodniu wyjżą promyki ciepłego słonka i będzie jak tydzień temu,a może jeszcze lepiej :) Najbardziej oczekujemy wakacji!! Jeszcze ok.3 miesiące i WAKACJE. T informacja trzyma mnie na duchu. A szkoła daje popalić,ale z reszta na pewno sami o tym wiecie.





Jakie oczy.Hehe







Pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu!!
marca 13, 2013

Fotogeniczna uszata

by , in
Witamy i za razem przepraszamy za nieobecność i nie komentowanie niektórych blogów,ale szkoła=sprawdziany,kartkówki,wypracowania i zresztą wiecie sami :P (czekamy na wiosnę i WAKACJE) Na samym początku jeszcze mam do was pytanie odnośnie wyglądu,a raczej TŁA BLOGA. Czy waszym zdaniem -pasuje czy psuje wygląd? Mi się podoba.
Ten post będzie dotyczył uszatej.Niektórzy pewnie domyślają się o kogo chodzi. Uszata to.... :
....tak Ciapka.Takią oto wymyśliłam jej ksywkę. A więc teraz przejdę do tematu posta:
Ostatnio zauważyłam,że Ciapka gdy widzi aparat w klatce to zatrzymuje się i stoi nieruchomo. Widać ,że lubi zdjęcia. Moim zdaniem jest ona fotogeniczna. Myślę,że to dobre określenie. Bardzo mnie to cieszy iż wiem ,że króliki są bardzo ruchliwe i raczej nie potrafią usiedzieć w miejscu. Ale jej,że tak powiem "foto geny" włączają się tylko wtedy gdy jest w klatce. Gdy jest wypuszczana to nawet uda jej się zrobić zdjęcia,ale nie z taką łatwością jak w klatce. Ale bynajmniej jest to,...że w klatce potrafi usiedzieć.
Ale Majlo też jest fotogeniczny i potrafi na prawdę ładnie pozować. Bardzo cieszę się,że mam takie zwierzaki.
Jeśli chodzi o Ciapkę i bardziej szczegółowe informacje to najważniejsze jest to,że"nabrała wagi". Tak wreszcie jest sukces i jak narazie niedowagi nie ma śladu,oby tak dalej. A i jeszcze jedno uszatka nabrała wprawy w proszeniu :) Podnoszę nad nią rękę i ona od razu prosi. I to chyba tyle
Teraz zdjęcia,a na początek prosząca Ciapka :
Daj jabłko!!
Jabłko!!Dzięki


Widzicie nadludzkie stworzenie?

Więcej zdjęć królikowej można znaleźć tu:
*****
Pozdrawiamy:
marca 05, 2013

2 lata razem

by , in

Dzisiaj mijają te okrągłe DWA LATA odkąd nasze życie przewróciło się do góry nogami. Dwa lata temu zaczęła się obsesja na punkcie psów,psich akcesoriów i inne sprawy związane z psami. Dostałam "mocnego" bzika na punkcie mojego Majla i tresowaniu go i te dwa lata temu przybył do mnie mój wymarzony szczeniak. Podsumowując spełniło się moje największe marzenie!! :3
Na dodatek te dwa lata temu nie sądziłam,że dzisiaj będę prowadziła bloga o moim psie,będę trenować jakiekolwiek psie sporty i ,że będę próbować stawać przed różnymi wyzwaniami i będę chciała osiągnąć coś z moim czworonożnym kumplem.
Ogółem Majlentis miał być tylko psem do towarzystwa i zwykłym burkiem,któremu rzuca się patyki i chodzi na spacery. Ale po spełnieniu marzenia o psie w grę weszły inne(niektóre nierealne) marzenia np. o startowaniu w zawodach agility i inne tego typu rzeczy. Z dnia na dzień zaczęłam coraz bardziej interesować się psami,psimi sportami,kynologią,aż wreszcie popadłam w bzika na punkcie robienia zdjęć mojemu psu. Na samym początku i przez prawie dwa lata robiłam zdj. komórką.  I prawie wszyscy uważali mnie za dziwaka ,gdy widzieli na mojej komórce ponad 1000 zdjęć tego samego psa i ciągle ich przybywało. Niektórzy mieszkańcy mojej wioski pewnie myślą "O matko,jej chce się tak latać z tym psem codziennie na spacery" .....  "Ta dziewczyna jest chyba jakaś dziwna.Po co ona robi co chwilę zdjęcia temu psu"..... "Ona ma jakąś obsesję na punkcie tego psa,ciągle nowe rzeczy,robi mu zdjęcia i na dodatek lata z nim codziennie po tym boisku jak głupia " .     Ale co ja poradzę. Takie jest moje życie i moja pasje. Może ja chcę biegać ciągle z moim psem po drodze? I chcę mu robić zdjęcia na każdym kroku.  Czasami myślę,że niektórzy mnie nie rozumieją :P 
Teraz z moim biglakiem próbójemy codziennie coś robić i coś osiągać. Trenujemy agility,sztuczki i mamy swoje inne hobby.  Może Majlo nie jest jakimś wymiataczem,ale dla mnie jest najlepszym przyjacielem i super psem  i nie zmienię mojego zdania.



Pozdrawiamy:
marca 02, 2013

Leg vaulty

by , in

INSTAGRAM