Spacerek!!!

Dziś z Majlem wybrałam się jeszcze przed południem na spacerek.Spacerowałam z nim prawie 1,5(półtorej)godziny.Było super.Szliśmy przez drogę polną do lasu:).Długo nam to zajęło.Majlo aż zaczął dyszeć.Znaleźliśmy jakieś ślady nie wiem jakiego to zwierzęcia wyglądały jak 3 koła dwa na dole i jedno na górze nie wiem czy to jest w ogóle ślad ale było odbite na drodze:\Więc nie wiadomo.Oboje z Majlem byliśmy strasznie zmęczeni:0.Ale i tak to był super spacer:)Zrobiłam zdjęcia i nagrałam filmik z połowy naszej drogi.Filmik  trwa z 3 min,ale nie szliśmy tak krótko bo robiłam PAUZE:)


Filmik będzie jutro:)

Majlo właśnie tak dyszał jak wracaliśmy ze spaceru:) xDD

Pozdrawiamy!!

Komentarze

  1. Super :)
    Mam dla Ciebie radę - sama też taką dostałam od pewnej użytkowniczki bloggera i jestem jej na prawdę wdzięczna. Jeśli chcesz miec więcej komentarzy pisz notki rzadziej, nie codziennie, bo niektórzy nie nadążają. Oczywiście to tylko mała rada, ale bardzo mi pomogła.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne że masz w ogóle gdzie spacerować bo my albo wieś (zbyt dużo ludzi i nie ma gdzie się wyhasać bo psy i nie ma nawet parku); błoto ( utopimy się ); albo droga krajowa=tiry -.-
    zostaje nam tylko podwórko :[
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. unas tak ludzie nie chodzą na drogach polnych też pełno ale jakoś przeszliśmy Majlo całe łapy,a ja całe buty z błota:)
      Pozdrawiamy i prosimy o dalsze komentar5ze i odwiedzanie bloga:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: