Temat bez tematu!!!

Witam dzisiaj taki temat bez tematu bo nie mamy o czym pisać codziennie szkoła,lekcje noc i tak dalej z uradowaniem czekamy na weekend.Majlo tylko czeka aż przyjdę ze szkoły,a gdy jestem na podwórku szaleje i cieszy się(co chyba robi każdy pies).W poniedziałek i wtorek nagraliśmy sztuczkowe filmiki 2 części.Możecie je oglądnąć wchodząc na link znajdujący się po lewej stronie bloga pt.Znajdziecie nas na... i tam są podane linki gdzie możecie nas znaleźć.Ok mam nadzieje że zostawicie po sobie jakiś ślad w komentarzach.Bardzo mi na nich zależy.Ok teraz zdjęcia z przed 2 dni.
Majlo i ciasteczka SNACK.
Niewiniątko:Wypuście mnie:|
Na skale:Jestem grzeczny nie patrz tak na mnie:\
Na legowisku:Daj ciasteczko!!!:P
Pozdrawiamy Asia & Majlo;):)!!

Komentarze

  1. Twój Majlo jest ślicznym pieskiem, taki kochany!
    Zapraszamy do nas; http://my--dog--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: