Witam,nowy blog o Majlu!!

Witam was,to nowy blog o moim psiaku Majlusiu.Tamten blog ktoś mi usunął(bez pozwolenia);(.Jest mi smutno dlatego,że napracowałam się nad tamtym blogiem i moja praca na nic:(.Myślę,że będziecie czytać ten blog tak samo uważnie jak ten pierwszy.Blog jest pod tym samym adresem i tak samo się nazywa:).Zapraszam do obserwatorów wszystkich,nawet tych co byli tu tylko ras.Ok teraz na temat.Ten blog jest o moim piesku rasy beagle(nierodowodowy),ale ja zawsze mówię-Mnie nie obchodzi czy pies ma rodowód czy nie ważne,że ma się wspaniałego przyjaciela:)!!!A więc Majlo ma 1 rok urodził się 17.10.2010 roku.Majlo jest:wesoły,odważny,energiczny,przyjazny,szybko się uczy itd.Bardzo go kocham.Na tym blogu będą opisane nasze przygody.Taki jakby Pamiętnik Majla.Będą tu też filmiki i zdjęcia.Oto przykładowe zdjęcia.

Życzę miłego oglądania bloga:).
Asia & Majlo.

Komentarze

  1. Szkoda że usunęli ci tamten blog oby i mi się tak nie stało!;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zespół GOOGLE nie usuwa blogów,tylko jakaś osoba mogła usunąć i chyba wiem kto to:]

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: