Głosowanie na nagłówek:)!!

 PS.Zapraszam na mojego 2 bloga o...sami zobaczcie:)
http://beage-rasa.blogspot.com/Witam zrobiłam 2 nagłówki i nie wiem który wybrać aby zdobił mojego bloga.Mam nadzieję,że pomożecie mi wybrać najładniejszy,najlepszy i najfajniejszy nagłówek.
 Instrukcja-jak głosować!!
  1. Przeczytajcie ten post.
  2. Wybierzcie najlepszy nagłówek(Uwaga można wybrać tylko jeden na użytkownika)
  3. Wejdźcie w dodaj komentarz
  4. W komentarzu napisz np.Jak dla mnie najlepszy jest obrazek nr.2(obok tylko przykład)
  5. Potem wyślij komentarz
  6. I gotowe już zagłosowałeś
   To prace:
Nr.1
 Nr.2
 Więc życzę miłego głosowania:)Mam nadzieję,że spodobały wam się moje prace.
                        Pozdrawiamy!!!

Komentarze

  1. Jak dla mnie najlepszy jest obrazek nr 2 :) Chociaż oba są ładne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie najlepszy jest nr. 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba śliczne,ale przoduje nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że mój faworyt na nagłówek wygrywa.Mi też w najbardziej podoba się Nr.2

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: