Nowy przyjaciel i zabawa:)!!!!

Witam was Majlo ma nowego przyjaciela a raczej przyjaciółkę(to 90% samica) jest rasy chomik Dżungarski:)!!!Ma 3 imiona bo nie wiedziałam które wybrać-Alexis Panda Lola:).Przyjechała do mnie w sobotę 10.03 jako prezent urodzinowy,co prawda urodziny mam w piątek 16.03.12r,ale przed urodzinowy prezent jest super:).Wczoraj już weszła mi na rękę wielki postęp w drugim dniu.To zdjęcia mojej milusińskiej.
 A teraz o zabawie:)Więc razem z Majlem w piątek wyszliśmy na dwór ja jeździłam trochę na rolkach,a Majlo biegał wokół mnie:).Później gdy ściągnęłam rolki Majlo zaczął szaleć z głową lalki xDD.Mam filmik to on.Nazwałam go Majlo VS Lalka!!!!
A to zdjęcia:)
Z zabawy:)

A to obiecane w poprzednim poście zdjęcia przystanków z Parku Krajobrazowego!!!



I Majlo w Parku Krajobrazowym
To wszystko na dziś!!!
Pozdrawiamy!!!

4 komentarze:

  1. Moja koleżanka też ma zdjęcia w piątek 16 marca!
    Ja miałam chomiczka syryjskiego, jeszcze zanim kupiłam Pippy, ale niestety zdechła ze starości (miała prawie 3 lata).
    Zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka chomiczka:)
    Majlo lubi lalki, nie?;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    PS. dodałam się do obserwatorów i dodałam Twój blog do listy "Odwiedzam" liczę,że ty zrobisz to samo u siebia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canis dziękuję i na ok zaraz dodam twój blog do odwiedzanych:)i do obserwatorów już raczej dodałam:)

      Usuń
  3. Suuper blog.Dodaję sie do obs i Twój blog do poleacanych.Będę komentować liczę na rev. ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM