Wakacji czas!!!

Nareszcie zaczęły się wakacje!!!
Żegnaj szkoło!!Witajcie WAKACJE!!
Ulubione słowa każdego dziecka i nie tylko!!
Majlo i ja na wakacjach będziemy szaleć jak nigdy dotąd.Mamy zamiar wybrać się nad wodę i potrenować pływanie!!!Kupiłam Majlowi nową obróżkę z okazji DNIA PSA,który jest 1 lipca.Kupiłam ją wcześniej ponieważ wyjeżdżam jutro na tydzień nad  morze.Ale bez Majla;(.Więc blog będzie zawieszony od:30.06.2012 do 7.06.2012,albo troszkę dłużej.Porobię zdjęcia z nad morza i dam wam na bloga!!Ok teraz do Majla.Próbowaliśmy już nową obróżkę i jest extra.Jest zielona i ma wzór w łapki.To ona:

 Zrobiliśmy jeszcze stolik do AGILITY!!Wykorzystujemy go również jako scenę do robienia sztuczek.To on:

 A teraz przed końcem posta dwie wakacyjne fotki Majla:
Najlepiej mi wyszło

PS.Dzisiaj zdjęcia nie podpisane z powodu braku czasu.
PPS.Od teraz zdjęcia będą tylko:fot.Joanna H.
PPPS.Powstała nowa zakładka Tricks,są w niej sztuczki,które umie Majlo;)
Pozdrawiamy i rzyczymy miłych i udanych WAKACJI!!!!!

Komentarze

  1. Miłego wyjazdu . Majlo za pewne będzie tęsknił za swoją kochaną pańcią :)
    Obroża przecudowna . Podoba mi się jej kolor . <3
    Nawet nie wiedziałam , że w lipcu dzień psa . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna obroża, ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna obroża, życzę udanych wakacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna obróżka, sama mam zamiar mojej pannie zakupić coś podobnego tylko tylko z zaciskiem. Kolor w 100 % trafiony a wzór jest bardzo oryginalny cudowna.!
    Fajny podeścik, sama czasem coś kombinuję do naszych amatorskich sportów.

    Masz cudownego psiaka, moja suczka pierwotnie też miała być beaglem ale...
    No właśnie ALE, zmieszała się z kundlem i obecnie jest to rasowy kundelek ale kocha tak samo jak rasowy ;)

    My również prowadzimy bloga, jeśli chcesz to wpadaj!
    mieszancowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: