Piłkomaniaa!!

Witajcie!!Co u was??Bo u nas super.Dzięki klikerowi nauczyłam Majla aportować O.o
Gdy byłam w zoologu to kupiłam mu psią piłeczkę tenisową.Już dawno chciałam mu taką kupić.Kupiłam ładna niebiesko-żółtą piłeczkę.
Piłcia <33
Majlo od razu ją polubił!!Wtedy kupiliśmy jeszcze:
Karme Royal Canin Adult na wagę:
Royal Canin Energy:
Szampon owadobójczy:

Dwa dni później byłam w innym zoologicznym i kupiłam
Kliker z firmy Trixie:
2 psie piłeczki tenisowe
I obróżkę(łańcuszek)

Dobra,a teraz do tematu.Ostatnio Majlo wpadł w piłkomaniee!!!!Przepada za nowymi piłkami.Nawet wykonuje za nie komendy. :O
Sama jestem zdziwiona.Lubi te piłki bardziej niż frisbee.
Zdjęcia z piłkowania xDD.




 Piłeczkowanie perfeckt!!
I mamy jeszcze kilka zdjęć z frisbowania:




A tu kilka zdjęć innych zdj.
z Tosią(chomikiem)

Kiedy pada deszcz


Oj brak podpisu;(

PS.Byliśmy dzisiaj jeszcze u weta.Majlo jak zwykle nie chciał wejść do przychodni xD.Ale jakoś poszło.Zrobiliśmy szczepienia na wścieklizne,nosówkę itp.odrobaczanie oraz kropelki na pchły i kleszcze FIPRpex:


 PPS.Robimy filmik sztuczkowy.Z muzyką,napisami i filmikiem!!Będzie niedługo na YT i na blogu.
Pozdrawiamy:

Komentarze

  1. Mój Majlo też uwielbia piłki :D No, ale woli frisbee.
    Fajne zakupy zrobiłaś! Super fotki :)
    W jakim programie robisz filmiki? Ja w Windows Media Mowie Maker. Jest darmowy, prosty w obsłudze i po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i mam taki sam kliker jak ty tylko że czerwony :)) Aha i patrzyłam na zakładkę "Tricks" i widziałam jakie sztuczki umie Majlo :) Sporo ich umie! Polecam sztuczkę smutny piesek (nauczyłam jej Majla ale o tym to w kolejnym poście). Sztuczka polega na tym że kiedy mówisz "smutny piesek" pies kładzie głowę na ziemi. Polecam!!!!!

      Usuń
  2. Ja też robię w tym programie :)
    No, właśnie ja po przybyciu Majla do domu zaczęłam się interesować psami.
    A ja nauczyłam sztuczki smutny pies tak że kładłam głowę na ziemi i mówiłam smutny pies. Wieczorem nagram filmik jak go tego nauczyć i jak to wygląda więc prześle ci linka z YouTube jak chcesz

    OdpowiedzUsuń
  3. To zakupy zrobiliście już takie pożądne :) Bardzo fajne :D
    Nie dziwię się Majlowi . Wet jest straszny hah :)
    Widać piłki są w jego guście :) Mądry psiak
    Pozdrawiamy Anita & Kropka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: