Coś....

..aby przypomnieć,że istniejemy:D

Pozdrawiamy!!

i Spółka

9 komentarzy:

  1. Super zdjęcia z tymi bańkami .
    Wpadnijcie do nas.
    Pozdrawiam A & K

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia <3
    Pozdrawiam,Ala i Czika .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :D Ładne zdjęcie :) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne foty :D No, no, kreatywna jesteś - widać! :))
    Hah Majlowski fajnie wygląda przez bańki :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas, nowy pościk już jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej mam pytanie: W jakim mieście mieszkacie??
    I macie tam klub agility??
    (odpowiedz na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;***
    Bańki ^^
    Dobrze że jesteście .
    Chciałabym cie również przeprosić za to że nie mogłam wejść na twojego bloga z powodu zepsutego neta.:(.Jeszcze raz bardzo przepraszam.Mam nadzieje że mimo to wejdziesz do mnie na bloga.
    Drops sie stęsknił ;)
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha. U mnie też nie ma klubu agility (ani żadnego klubu -,-) ale na szczęście jest szkółka dla psów :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM