Konkurs u MójPsiŚwiat "Szalone życie z psem"

Piszę aby powiadomić,że wygraliśmy w konkursie  "Szalone życie z psem" u MójPsiŚwiat na YT.W kategori komentarz.
Tu filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=SOL1MFSwDMc&feature=g-all-u

Wygraliśmy:
-ulotki z firmy Brit
-smycz z Brit
-smakołyki Brit softies i Let's Bite
-szczotkę z Brit
-kliker

Gdy zobaczyłam mój nick AsiaMajlo to omało zawału nie zostałam,zaczęłam piszczeć i się wydzierać,cała się trzęsłam.Teraz tylko czekamy na paczuszkę.
Gratulujemy pozostałym zwycięzcą w tym:  Ala&Czika.Gratulacje.A tym którzy mieli mniej szczęścia,życzymy powodzenia w następnych konkursach.
by Joanna Habrych
 PS.WE następnej notce jak dojdą to dodamy zdjęcia nagród.
 Pozdrawiamy

8 komentarzy:

  1. GRATULACJE !!! wspaniale,że wygraliście :)Czekamy na zdjęcia :) i pozdrawiamy:Ewa,Goldi,Ivo

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJEMY!!! Z niecierpliwością czekamy na fotki nagród :)
    Pozdrowionka z Mundkowej Ferajnyy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Także brałam udział , wraz z Alą miałyśmy wspólną pracę :0 . Tak samo zareagowałam , gdy o 6 rano zoabaczylam wyniki , tyle , ze telefonem obudzialam Alicję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe
      To Ala musiała mieć niezły szok.;D

      Usuń
  4. Gratuluję :) Też widziałam filmik :D
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy i Tobie też gratulujemy :))
    Pozdrawiam,Ala i Czika .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo wielkie gratulacje.! :)
    Niestety nam nie udało się nic wygrać.. :(
    Może następnym razem :)
    Dziękujemy za powodzenie. :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno następnym razem się uda.Będzie jeszcze wiele,wiele konkursów.

      Usuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM