Creative Rabbit

 Dawno nie było normalnego wpisu.Tylko same filmiki lub zdjęcia oraz krótki opis.Nie tym razem :D(zdjęcia też będą) Dziś post poświęcony Ciapce.
Ten kto patrzy na tytuł myśli.Jak królik może być kreatywny?Otóż nie wiem jak wasze,ale mój jest.Więc może zacznę od początku:
Zabrałyśmy się za trenowanie sztuczek.Jakie??Można je zobaczyć(są napisane)w zakładce Ciapka;)Ale i tak wymienię kilka.Te sztuczki to np.hop na pudełko/drewno,łapy na pudełko/drewno,hop.slalom,proś/surykatka,łapy na ramię.I to te sztuczki.Dążymy do nich powoli.Ciapka raz się nie słucha i idzie sobie,a raz jest grzeczna jak aniołek ,słuch i wykonuje wszystko perfect.Ale nie przeszkadza mi to.Jest jeszcze młoda i ma wiele,wiele przed sobą.I tak dużo potrafi jak na prawie 5 miesięcznego króla.Ostatnio oglądałam na YT(YouTube)sztuczki królików i to zafascynowało mnie to treningu łaciatej.Mówią,że króliki są całkiem niezależne i nie można ich niczego nauczyć.Bzdury!!Każde stworzenie można czegoś nauczyć.Choćby fretki które w Mam Talent pokonywały tor Agility.Jednak można.Potrzeba wytrwałości i ciężkiej pracy.Tak dąży się do celu i tak mamy zamiar pracować.Wy też możecie.Wystarczy chcieć.Nawet spróbujcie nauczyć coś chomika.Czy się da?Nie wiem trzeba próbować.Kota też można uczyć.Np. na YT był kot  Niunia[*](współczuję właścicielce:(  ) Umiała super sztuczki.Niby tylko kot,a ile potrafi.Ja również myślałam,że to nie ma sensu.Królik?Co on może robić.Potrafi tylko biegać,jeść i załatwiać się gdzie popadnie :P Jednak nie.Teraz Ciapuńka umie powyżej 5 sztuczek.Widać,że się stara i chce to osiągnąć.Zawsze dostaje nagrodę.Bo jak mówi przysłowie :
-Brak nagrody jest dla zwierzęcia największą karą.
Trzymamy się tego.Jutro być może, pojedziemy do zoologicznego i tam chcę zaopatrzyć się w dropsy dla gryzoni,bodajże z Vitapolu lub innej firmy.Dla Majla tez by się coś znalazł(mamy w planach legowisko ;) )


Widzę cię!!


Ufff :\Ależ się rozpisałam.Dziękuje,że przeczytaliście moje wypociny i dotrwaliście do końca.
PS.Jesienny filmik już jutro lub w niedzielę.
PPS.W jesiennym filmiku przedstawione będą Ciapciowe sztuczki.
Pozdrawiamy!!!
Ciapka&

&Spółka

Komentarze

  1. Nie zdawałam sobie sprawy, że nawet gryzonie uczą się sztuczek. Nie tylko psiaki mają wysokie IQ i są podatne na szkolenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To niezwykłe :D Taka mała istotka :)
    Gratuluję :)
    Jest śliczna . Jak się czegoś na prawdę chce to wszystko da się osiągnąć
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że Ciapka się tak rozwija.
    Zgadzam się z Tobą w zupełności, każde zwierzątko można nauczyć przydatnych komend, powiem więcej - kiedyś widziałam w telewizji królika pokonującego mini torek agility! Tak więc macie do czego dążyć. ;)
    Pozdrawiamy Ekoni&Flopi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że uczysz Ciapki różnych sztuczek.
    Jesteście świetnym przykładem dla właścicieli innych zwierząt. Każde zwierze da się czegoś nauczyć, choćby nawet królika...
    A tak na marginesie: zobacz to powinno Ci się spodobać :) - http://www.youtube.com/watch?v=K1rt8F7rNeY i http://www.youtube.com/watch?v=XJK_1dbNtog


    Odpowiedź do komka na moim blogu:
    No.. niestety :( Majlo nie da mu żyć w domu a chyba lepiej go oddać niż żeby siedział w kojcu, w budzie, no nie?
    Ale ja wiem że tam będzie miał bardzo dobrze, już tam byłam kiedyś, będzie miał kolegę, też Labradora tylko że czarnego który nazywa się Toffi :)
    Też mi żal, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: