Domowe newsy



























Więc dni mijają,a my siedzimy w domu bawimy się i uczymy.Bawimy się np.tworząc filmiki.Dziś nauczyłam Majla zamykać szufladę i drzwi od szafy.Zamyka on łapami,a nie jak inne psy nosem.Po prostu nie wiem czemu,ale jest mu tak wygodniej.Jutro będę walczyć z tym,aby zaczął otwierać szafki,pudełko i zamykać drzwi i może jeszcze coś wymyślę.A dzisiejszy dzień spędziliśmy głównie na szarpaniu się moją starą plażową bluzką.Jest ona na nagłówku postu.Rozsadziliśmy dziś pół pokoju(dosłownie!!).A później czekało nas,przepraszam mnie sprzątanie.Majlo jedynie pozamykał szafki i poszedł do swojego łoża spać.Wspaniała pomoc,co nie??A ja musiałam zamiatać,pozbierać zabawki,gdyż mój piesi w tym dosłownie samym momencie słodko sobie chrapał.
Wszyscy teraz mówią o świętach,więc my też poruszymy sobie ten temacik ;D Został już tylko miesiąc.Jupila!!(tak jak w jednej z reklam,nie pamiętam z której :P )A więc mamy zamiar ,a raczej ja mam zamiar sprawić na święta Majlowi : Dekielek(frisbee),obróżkę/obróżki i jeszcze coś tam wymyślę,na pewno coś z zabawek :) Może jakaś piłcia na sznurku lub hmmm ..... coś do aportu.
Mam w planach kupić,ale nie na święta jakoś wcześniej smycz treningową 10-20 metrów.Zaczniemy ćwiczyć przywołanie.Zaczniemy jutro pracować nad przywołaniem po pokoju,a później jak wyzdrowieje na podwórku,później na ogródku wujka,które jest w części nie ogrodzone,ale to bardzo dobrze bo będą rozproszenia,a zwłaszcza,że obok są psy :D.Oby mi nie zwiał  :|
Kiedyś zapomniałam napisać,że Majlo zgubił swoją adresówkę,a dokładniej to urwała się ona z kołeczka i połamała.Chodzi o tą adresówkę(zaznaczyłam czerwonym to kółeczko z którego się urwała)

























I mamy zamiar kupić nową,coś takiego:
Dobrze dodam jeszcze kilka fotek:


PS.Nowy wygląd będzie tak jakoś na weekend lub trochę później.
Pozdrawiamy

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, święta już niedługo i my też planujemy prezenty. No a jeśli chodzi o sprzątanie pokoju to Cię świetnie rozumiem -.- Rufi kiedyś jadł karmę i bawił się kongiem. Karma w dywanie i na łóżku (okruchy też musiały być ). Z konga wylatywała karma po całym pokoju a on ni łaska to pozjadać -.-.

    Pozdrawiamy !
    Zuzia i (nie) grzeczny Rufi

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy ta druga adresówka nie jest z tego samego materiału? Wygląda mi to na laminat grawerski, dużo ludzi mówi, że nie nadaje się za bardzo na adresówki dla psów, bo właśnie często się łamie.

    Eh... nie rozumiem skąd ten świąteczny szał i te reklamy miesiąc wcześniej :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem właśnie zdecydowana,wolałabym z Chromu.Widziałam na stronie Kakadu fajne adresówki z QuickTag .Są raczej dobrej jakości.

      Usuń
    2. Asiu, miałam Ci polecić adresówkę z QuickTag ale widzę że już o niej wiesz. Ja ją mam od marca, jeszcze się nie urwała.

      Eh, my też siedzimy w domu ale się nie nudzimyyy :P
      Skąd będziesz zamawiała obroże? Zobacz sobie na furkidz.eu - Tanie, a na prawdę ładne!

      Usuń
    3. Wiem właśnie albo z Frurkidza,albo jakieś z trixie,ale raczej Furkidz.

      Usuń
    4. No i jeszcze activdog też ma dobre obróżki i szelki.

      Usuń
    5. Tak i są jeszcze DogStyle i taka sama firma jak Furkidz tylko,że inna nazwa:
      http://www.pawsitivedog.pl/
      i ploffy.pl

      Usuń
    6. Ja tam świąt także nie czuję, nie wiem,po co to zainteresowanie. Ani śniegu,ani grudnia :) Fajne zdjęcia,szczególnie 1 :)

      Usuń
  4. Odp. do komentarza na moim blogu:
    Te stacjonaty co się je rozkłada co są pachołki i kijki?
    Jeśli te to na allegro. Poczekaj, zaraz poszukam ich to dam ci link.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj: http://allegro.pl/zestaw-treningowy-lancast-pacholki-tyczki-o-acp-18-i2824563111.html i http://allegro.pl/pomoc-trenerska-pacholki-tyczki-komplet-i2811624187.html

      Usuń
  5. Ja również nie rozumiem skąd ten przedwczesny szał świąteczny. ;)
    Co jak co, ale do 24 jeszcze daleko..
    Czekamy na zdjęcia adresówki jak ją już oczywiście kupisz. :>
    Ps. Flopka także całkiem niedawno swoją zgubiła i trzeba było szybko kupować nową.
    Pozdrawiamy Ekoni&Flopi.

    OdpowiedzUsuń
  6. taż bym chciała psa :))
    na tym po prawej zdjeciu to twój chomiczek? taki duzy.
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mój:)to dżungarski

      Usuń
    2. nie jest duża ma zaledwie 9-10 cm:)

      Usuń
  7. Ja też mam zamiar kupić nową adresówkę, bo ta już nam się trochę zniszczyła. Więc czekamy na twoją opinie tej co zakupisz. Może i my ją spróbujemy =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: