Frissbowanie i tym podobne.


Hejo.Chcę powiedzieć,że wczoraj łaciat super frisbował.Łapał rollery.Ale nie tylko frisbowaliśmy.Również:
-pozował
-patykował'
-sztuczkował
Weekend szybko zleciał.Wczoraj oglądaliśmy także na Polsacie o 20.05 film Marley i ja.Oglądam już drugi raz,a i tak na końcu się poryczałam :P To takie smutne,gdy najlepszy przyjaciel odchodzi.Jeszcze jak były wspomnienia jak Maley był szczeniakiem ;(
Dobra teraz fotki:
A kuku!!

Mam frisbee i nie zawacham się go użyć przeciwko tobie




Dawaj to!!


Niesie pańci.Chyba!!:P

Roller


 Przegryzanie frisbee na lancz :|





I inne:

łaciaty panicz


Ale ty mas ocyska














 I idziemy spać :D
A i jeszcze jedno.
Jak podobał się filmik?
Ci któży nie widzieli jesiennego filmiku tu jest link:
http://www.youtube.com/watch?v=vDnfl68o1e8&feature=plcp
Na koniec jeszcze Ciapka:


Pozdrawiamy
&Spółka

Komentarze

  1. To dobrze, że wam dobrze idzie. Ja też kiedyś oglądałam ,,Marley i Ja " A na końcu się poryczałam. Teraz jak o tym myślę to też chce mi się płakać. Chyba go zaraz znowu obejrzę ;-(

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Marley i ja to świetny film, kiedyś oglądałam i strasznie ryczałam ;) Tym razem też chciałam, ale niestety zapomniałam :P Fajnie, że Majlo tak się rozkręcił :) Ale to frisbee wygląda trochę tak, jakby było z plastiku, który pęka tworząc ostre krawędzie, ale może mi się wydaje ;)
    Jest przeznaczone dla psów?
    Majlo jest śliczny :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest plastikowe.Czy dla psów to za bardzo nie wiem.Używamy go rzadko.Kupiłam je kiedyś aby zobaczyć czy MJ będzie się interesował.

      Usuń
  3. Mam "Marlay [...]" na dvd. Również za każdym razem płaczę na końcówce. Jest taka smutna.

    https://lh3.googleusercontent.com/-OxWbrSZgR5s/T6vsVdvWOmI/AAAAAAAAHDE/TrjT1ThZ3EY/s720/IMG_2744.JPG
    Hehe, a kuku. Odkukujemy wam. :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać , że Majlo świetnie się bawi :D
    Śliczne zdjęcia :D Fajne dyski :P
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę, ale Majlo podobnie do Mora wychodzi ^.^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe.w końcu z rodziny Mysliwców ^^

      Usuń
  6. Niektóre ze zdjęć są naprawdę wspaniałe! Widać,ze Majlo się wybiegał, jest naprawdę szczęśliwy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! To jak Majlo leży i ,,trzyma" dekielek to moje ulubione. :) Świetnie Wam idzie, oby tak dalej. :D
    Co do filmu to zgadzam się w zupełności z resztą - świetna ekranizacja. Niestety zawsze jak oglądam smutne filmy o zwierzętach to ryczę jak wół. 3: Czasem (w sumie to zawsze) reklamy pokazujące cierpienia gnębionych przez człowieka istotek doprowadzają mnie do takiego stanu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo.Ja bym nigdy nie mogła skrzywdzić żadnego stworzenia.
      A Marley&ja zupełnie powalił mnie na nogi.Są tam wspaniałe przygody psa i człowieka.

      Usuń
  8. W taki razie gratulujemy postępów! :D
    Świetne zdjęcia, Majlo jest uroczy.

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia ;)
    Gratulujemy postępów i pozdrawiamy!

    Z&M

    OdpowiedzUsuń
  10. Super widzieć aktywnego beagla :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Filmik świetny.! :)
    Napisałam już w poprzednim poście. :)
    Ale jest na prawdę świetny, że mogłabym napisać jeszcze raz :)
    Bardzo fajnie, że Majlo frisbował, oby tak dalej.! :)
    Życzymy powodzenia i postępów w nauce. :)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ;)Też oglądałam Marleya,niestety smutny koniec (też łezka się zakrążyła)super masz te zdj.i jaka piękna Ciapka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciapa ^^
    Gratulujemy postępów!
    Fajny filmik, a Marley jest oczywiście świetny!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Marleya oglądałam już kilkanaście razy i zawsze tak samo się wzruszam! Super, że Majlo nakręca się na frisbee :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmik fajny ;)
    Super, że Wam wszystko wychodzi ;p
    A co to za dyski?
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tych ślicznych fotkach widać jaki Majlo jest pozytywnie zakręcony ; ) Pozdrawiam Ela&Bajka

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do "Liebster Blog " Więcej informacji na blogu -> modumvestimentum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: