Foto spacer

Dziś dostaniecie fotorelacje ze spaceru z nową obrożą :)







































"Ja uwielbiam go,Majlo tu jest i tańczy dla MNIE "
Mała  recenzja :
obroży
"Obróżka jest świetna.Jest bardzo mocna i wytrzymała.Widać staranność wykonania pracy i trud jaki włożyli w tą obroże jej twórcy.Jestem bardzo zadowolona i to raczej nie będzie ostatnia obroża jaką tam kupiłam"
IDholderu
"IDholder to jedna z najlepszych życzy jakie kupiłam.Mogę przekładać adresówkę z obroży na kolejną obroże nie uszkadzając sobie paznokci,zaoszczędzam czas,bo takie przełożenie zajmuje ok.2 sekundy.Paseczek  bardzo mocno się trzyma.Polecam ją każdemu właścicielowi adresówki"

A oprócz obroży,IDholder'u,adresówki,szelek i smaków Majlo dostał jeszcze na gwiazdkę:
zieloną miskę
dentystyczny przysmak w kształcie szczoteczki do zębów
dropsy czekolandowe
Pozdrawiamy


13 komentarzy:

  1. Zdjęcia super ! A kolory obróżki pasują do beagla ! Naprawdę nie mogę się napatrzeć jak świetnie leży na Majlu :)
    P.s. Chcę dołączyć do twojej watahy (jeśli jest aktualna) napisałam Ci wszystko na horwse :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. Widać że Majlo zadowolony ze spaceru. Obróżka wygląda przecudnie na Majlu.
    Pozdrawiamy,
    Oliwia&Mundek.

    OdpowiedzUsuń
  3. ohohoh ale obszerna fotosesja :) to miło, na ładnego modela zawsze miło popatrzeć :)
    Obrożka wygląda na ciekawą, niegdyś też kupowałam chocolacie dużo "strojów' ale z czasem odpuściłam ... jesteśmy wierne rogzowi i skórkowym obrożkom ....

    Dziękuję za odwiedziny i w odpowiedzi na Twoje pytanie - owszem sama wymyślam te wiersze, tak jak w ostatnim jest napisane to czekoladowe natchnienie odpowiada za nie :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz,że nie wypowiem się w kwestii obróżki.
    Zakochałam się w Majla uszyskach!

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że z obróżką wszystko okey ;)
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia =)
    Widać że prezenty udane.
    Mój Beny dostał piłkę z szarpakiem, psie ciasteczka- smakołyki, klatkę na agility i leżonko =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  7. Obróżka świetnie pasuje do Majla, wszyscy teraz oblegają furkidz, moim zdaniem produkują najlepsze obroże pod słońcem :)
    Majlo zadowolony ze spacerniaku jak widać :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Powtórzę to co wszyscy :
    Obroża lezy przecudnie na psie.
    Kolorystycznie jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obroża cudowna! Strasznie rażące kolory... ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Obroża świetnie pasuje Majlowi c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Obroża na prawdę świetna, doskonale pasuje również świetnemu modelowi, ale... czy nie za bardzo wbija się mu w szyję? Taka drobna sugestia ^^
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super obróżka!
    Świetnie ożywia Majla swoją kolorystyką. <3
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM