Mint,green

Witajcie. Mam w planach na wiosnę/lato zakup szelek norweskich z DogStyle w kolorze jednolitym dla Majla i mam problem z wyborem kolory. Moi faworyci to kolor Miętowy(piękny) i zielony(ładny).To zdj. szelek(daje link bo nie można kopiować zdjęć ;)
http://i1112.photobucket.com/albums/k487/Dog-Style/allegro/DSC01679.jpg
Więc jak myślicie,który ładniejszy. Ja myślę nad miętowym,ale nie wiem.
fot.Joanna Habrych(zakaz kopiowanie bez zgody)
 PS.Dziękujemy za liczne komentarze ;)
Pozdrawiamy:

Komentarze

  1. Mi bardziej podoba się miętka. Miałam obrożę na takiej zielonej taśmie, niezbyt mi pasowała i w końcu sprzedałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam limonkowe szelki - ładne są ale po kilku roztopowych spacerach się już nie chciały doprać. Uważam, że jeśli chcesz często używać szelek, to żadna z tych taśm nie jest odpowiednia, chyba że nie przeszkadza Ci trochę plamek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardziej podobają zielone, dlatego je kupuję. Myślę że do Twojego Majla będą pasowały szelki koloru miętowego :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla majla miętowe!
    Oba szelaczki są cudowne! Ja za niedługo kupuję także z DSa dla mojego grubaska! :D
    Także nwm jakie.
    Jasny szybko się brudzi i ciężko później je doprać ; /

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam właśnie szelki tej firmy :-)
    pożądny zakup :-).
    Wybierz najbardziej pasujące do Majla :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Limonkowe!
    Wizualnie lepiej mi pasują. :>
    Mają taki ,,świeży" wygląd. <3
    Ale oczywiście ostateczny wybór należy do Ciebie.
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowe są śliczne, ale zielone też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O fajnie :D ja bym wybrała miętę <3 zabieram się właśnie do kupienia obróżki z Dog Style,bo wyroby to mają genialne :D
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej ocenie obydwa kolory są bardzo ładne . Ale myślę ,że dla Majla pasowałaby mięta :) . Spodobały mi się te szelki ,muszę się zastanowić ,czy nie sprawić takich mojej Czice :) .
    Pozdrawiamy .

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie te "miętowe" są jasnoniebieskie popadające w turkus, w każdym razie Majla widzę w zielonych szelkach na zielonej trawce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba kolory są przepiękne , ale ja bym wybrała Mięte :**

    Pozdrawiam : Marcela i Kinia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba kolory są bardzo ładne.
    Lecz dla Majla bardziej mi by pasowały zielone.
    Ale kup te, które twoim zdaniem do Majla bardziej pasują
    Pozdrawiam Julia&Ivo♥
    PS. Przepiękne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: