Majlówka cz.2

Ci którzy rok temu czytali post o Majlówce wiedzą o co mi chodzi.Ale jeszcze raz wytłumaczę :
Majlówka- forma majówki spędzona z psem Majlem. Połączenie słowa Majówka z Majlem ;)
A więc mamy już ostatnie dni Majlówki. U nas jest zimno i deszczowo :( I nie cieszymy się z tego rocznego długiego weekendu. Gdyby było ciepło było by super,ale cóż ...
My chodzimy sobie na spacerki i powtarzamy sztuczki. Dopracowujemy dostawianie i ćwiczymy sobie Obi oraz agility. Mam w planach za niedługo stworzyć ok.dwie hopki do agility z drewna. Mam dostępne materiały,a więc nic tylko poskładać i powkręcać gwoździe :D Może zajmiemy się tym jeszcze w tym tygodniu,ale kto wie. Muszę jeszcze znaleźć 4 kawałki drewna,aby przeszkody mogły stać i kupić dwie hmmm no takie kije drewniane co są do miotły jako tyczki. Miejmy  nadzieję ,że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Z łaciatym dopracowujemy jeszcze strefy. Majlo zaczyna kumać,że na komendę stop/strefa musi się zatrzymać,ale wszystko małymi kroczkami.
Jak również (chyba) zauważyliście mamy nową favicon. Za którą dziękuję Ekoni od Flopi .Ekoni zrobiła favikony na urodziny bloga i pozwoliła nam ustawić :) Dziękuję!!
A na koniec Majlo błagający o wyjście na dwór:
Na dwór!!
 Pozdrawiamy

Komentarze

  1. U nas też jest deszczowo, ale ja taką pogodę uwielbiam :). Wiem, jestem dziwna...
    My też mamy favikonę od Ekoni.
    Życzymy wam dobrej zabawy w dalszej części majlówki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas pogoda cudowna:-)
    Oby reszta Majlówki była lepsza:-)
    Majlo na pewno wreszcie skuma o co chodzi.
    Zapraszamy do nas:-)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie wiem jak jest u Nas... Zachorowałam i nawet nie wychylam czubka nosa za drzwi.
    Trzymam za Was kciuki! :)

    Pozdrawiam i do siebie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda u nas też nie rozpieszcza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda w naszych rejonach również się pogorszyła. Może to i lepiej, bo gdy jest duże słońce i +30 stopni C nikomu się nic nie chce. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super musi być majówka z Majlo :D Mimo,że pada pewnie fajnie się ćwiczy sztuczki :)
    Szkoda, że pogoda nie dopisała... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też pada deszcz i jest jakoś ponuro, wyczekiwaliśmy jednak pięknej pogody, a tu nic.. ;(
    Mamy nadzieję, że plany się powiodą. ;)
    Już końcówka Majówki, ale za niedługo wakacje - co nas bardzo cieszy.! ;)

    Pozdrawiamy Was.! ;*
    W wolnej chwili zapraszamy do nas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas ostatnie dni wolnego więc słoneczko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas pogodna doskonała, słoneczko świeci, deszczu brak :)
    Proszę konstruować hopki się nimi pochwalić, czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd znam takie ujęcia, że pies garnie się do wyjścia na dwór, pole jak ktoś woli.
    A majlówka i Majlo ciekawe skojarzenia.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas majówka przebiega pomyślnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas też było deszczowo i okropnie, ale ostatnio bardzo się rozpogodziło :)
    Jestem ciekawa, jak wyjdą hopki domowej roboty, sama też chyba niedługo wezmę się do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie pogoda dopisała! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Majówka (w tym piątek) była niezwykle okropna pod względem pogodowym. Na szczęście teraz wyszło trochę słoneczka, a nawet śmiem rzec, iż za dużo tego trochę... Czy nigdy nie może być w sam raz? x3
    Ps. Nie ma za co, nie wiem dlaczego, ale jak robiłam tą favi to pomyślałam o Majlu. :P
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: