Głosy

Witam was.
Chciałabym poprosić was z Majlem z całego serca o głosy na nasze zdjęcia w konkursie OhMyPet.pl!! Naprawdę bardzo serdecznie was prosimy! Zdjęcia które są nasze są pod nazwiskiem Joanna Habrych ;)  Bardzo zależy mi na jakimś miejscu, nawet chociaż ostatnim.
Tu link do naszych zdjęć:
NR.1
https://apps.facebook.com/click_contest/?fanpage=2625&lang=pl&photoid=22558
NR.2
https://apps.facebook.com/click_contest/?fanpage=2625&lang=pl&photoid=22558
Bardzo was proszę!! Za wszelkie głosy DZIĘKUJĘ!! :)

Komentarze

  1. Oczywiście, że zagłosuję :D

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://e-psiak.blogspot.com/

    ŻYCZYMY UDANYCH WAKACJI I POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w tym konkursie. Nagrody są super, już mi się marzą śliczne szelki i smycz, ale i tak na pewno nie zajmę żadnego miejsca. A na twoje zdjęcia już zagłosowałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosowałam na twoje zdjęcie,jest śliczne. Ja też na pewno nie zajmę żadnego miejsca :( Dzięki za głos ;)

      Usuń
  3. Oddałam głos. :>
    My również bierzemy udział, choć tak jak reszta doszłam do wniosku, że prócz dobrej zabawy nic więcej nie dostanę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My również zagłosowaliśmy :)No i będziemy tu zaglądać :) Oczywiście zapraszamy również do siebie http://zapsieniwsieci.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już biorę się za głosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Bardzo podoba mi się twój blog zarówno pod względem treści jak i graficznym. Majlo jest pięknym psiakiem i na pewno zagłosuję na was jak tylko uporam się z moim Facebookiem (podejrzewam, że ktoś mi się włamał przez co nie mogę wejść na niego). Mam do ciebie małą prośbę. Czy mogłabyś wytłumaczyć mi jak uzyskałaś taki efekt stron (inaczej kart) na blogu? Tzn. nie mają one u Ciebie żadnego tła tylko same tytuły. Zgaduję, że używałaś CSS. Też trochę ostatnio z nim kombinuję, ale nie mogę znaleźć tej komendy. Z góry dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wejść w szablon i kliknąć 'Dostosuj'. Tam masz ZAAWANSOWANE i klikasz w to i tam powinnaś mieć w takim suwaku TŁO KART. I klikasz w to i tam masz do wyboru różne kolory. W takiej jakby ciemniejszej prostokątnej "takiej tej" masz wybrany przez siebie kolor i klikasz na ten kolor. Pojawi ci się taka ramka i na dole tej ramki masz napisane przezroczyste i z lewej strony tego napisu takie biało czarne kratki i klikasz w nie i masz już przezroczyste tło :)
      Mam nadzieję,że jest to do zrozumienia ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: