3 years

Majlo 17 października obchodził swoje 3 urodziny :) Miałam napisać post w ten dzień ,ale moje plany zostały pokrzyżowane. Właśnie dzień przed rocznicą urodzin Majla czyli 16 października popsuł mi się laptop. I dopiero dzisiaj był już w pełni sprawny abym mogła go wreszcie włączyć. Przez ten czas obserwowałam wasze blogi przez komórkę ;) Ale wróćmy już do tematu posta. Więc Majlo ma już trzy lata. Nie mogę uwierzyć ,że to tak szybko zleciało. Dopiero co był małym szczylkiem ,a teraz to już dorosły pies ,który oczywiście ma swoje szczenięce odpały xD. Cóż nie zostaje mi nic innego jak życzyć Ci spóźnionego WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO mój pinto dog'u :)
A skoro były urodziny to nie odbyło się bez prezentu. Majlo dostał turkusową obróżkę odblaskową od TATRAPET expert. Nie mam zdjęć obroży ,ale w najbliższej notce powinna znaleźć się fotka użytkownika wraz z nową obróżką. Zrobiłam również filmik urodzinowy ,ale niestety ostatnie 2 minuty filmiku dziwnym trafem się usunęły :( Więc musicie się zadowolić filmikiem z uciętymi momentami. Macie tu link,bo nie chce mi się przesłać z YouTube'a :
>KLIK< http://www.youtube.com/watch?v=k4UmYDul0ZY&feature=c4-overview&list=UUI3RJP8wA67nluLHo4z1frA
Jeszcze raz życzę Ci Wszystkiego Najlepszego Majlo i jeszcze wiele,wiele,wiele lat razem ze mną <3
 Pozdrawiamy, Asia&Majlo

Komentarze

  1. No to wygłaskaj go od nas :3
    Martyna & Fuks

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego Majluś! No i wielu wielu lat u boku swojej Pańci.

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat <3 Wygłaskaj go ode mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego! Super filmik <3
    Czekamy na zdjęcia obroży!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj Majlo!
    Niechaj się cieszy radosnym życiem u twojego boku jeszcze wiele lat :).

    OdpowiedzUsuń
  6. 1OO PSICH LATEK MAJLO!:)
    Żebyś już nigdy nie chorował i był szczęśliwy!
    Fajowy filmik!
    Pozdrawiamy, zapraszamy do nas!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego CHŁOPAKU ♥
    Filmik świetny :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat i wszystkiego najlepszego :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nja, naj najlepszego! :D A obróżka na pewno śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego!!! :)) No czas leci piorunem... z jednej strony dobrze ale czasami mam wrażenie, że życie ucieka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) pierwszy raz jestem u Ciebie, piękny pies. Jego imię skojarzyło mi się z moim filmem, ktróy bardzo lubię "Shiloh" :D
    pozdrawiamy i życzymy wam dużo, dużo lat razem
    Ania i Molly
    p.s.
    zapraszamy do nas
    my-beagle.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat Majlo!
    Dużo pociechy ze swojej Paniuni. :>

    OdpowiedzUsuń
  13. To sto lat od nas. Ale ten czas szybko mija! Mamy nadzieje że będzie więcej tych wspólnych lat (:

    Obecnie trwa konkurs na 'Chomika miesiąca' zgłoszenia do 24.11.2013 roku. Wszystkie fotografie proszę wysłać na bulwa.ziemniaczana22@gmail.com . Regulamin i inne informację dotyczące konkursu na http://chomicza-rada.blogspot.com/p/konkurs.html -- Przepraszam za spam (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego :D Śliczna obroża ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: