Słowa krytyki

Ostatnio pewien Anonimowiec wyraził swoje zdanie na temat zdjęć mojego autorstwa z poprzedniego postu. Osobiście nie przejęłam się tym ,że moje zdjęcia to MASAKRA ,ale postanowiłam zmienić to i owo. Nie przeszkadza mi to ,że wyrażacie swoje zdanie ,a nawet cieszę się ,że potraficie je wyrazić ,ale naprawdę nie trzeba go wyrażać z Anonima ;) Możecie normalnie ze swojego konta , na nikogo się nie obrażę ,ani nie będę się z nim kłócić. Może komuś nie podobają się moje zdjęcia ... rozumiem. Postanowiłam sobie ,że zwrócę większą uwagę na obróbkę i zmieniłam podpis na mniejszy. Dodaję kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru. I jeśli komuś coś nie pasuje to śmiało może to napisać w komentarzu ,a ja spróbuję poprawić swój błąd. Śmiało piszcie ,a ja nie gryzę (jeszcze...).



Więcej możecie zobaczyć na moim nowym blogu fotograficznym :
http://habrycharts.blogspot.com/
Pozdrawiamy Asia &Majlo

Komentarze

  1. Mi się Twoje zdjęcia baardzo podobają :) Chciałabym robić takie jak ty! ;)
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma się co przejmować takimi komentarzami. Ta osoba mogłaby po prostu wyrazić swoje zdanie, napisać co jej się nie podoba, poradzić ci jak mogłabyś to naprawić i tyle. Po co to nazywanie ich 'masakrą'. Niektórzy szukają w internecie sposobów jak tu komuś dogryźć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ostatnim zdjęciu nie wybaczę Ci uciętej główki Majla! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo. Faktycznie. No ale nie latwo jest robic gotki bez statywu :-P. A teraz blagam o wybaczenie! :-)

      Usuń
    2. Och rozumiem, zgadzam się - też nie rozstaję się z moim statywem!

      Usuń
  4. Nie przejmuj się takimi komentarzami, nie warto! Każdy od czegoś zaczyna, przecież nie ma osoby idealnej, każdy uczy się na własnych błędach, każdy ma jakieś upadki, ale później następują wzloty! :)

    Łapka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście zdjęcia mi się bardzo podobają. Tak jak już koleżanki wyżej pisały - nie ma co się takimi przejmować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo fajne, jedynie ta ucięta głowa Majla na ostatnim, ale każdemu się zdarza ;). Nie przejmuj się takimi anonimami, nie warto ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Takimi komentarzami nie na co się przejmować.Wiadomo dobrze gdy ktoś wyrazi swoje zdanie na temat zdjęć ale jak dla mnie opinia powinna zawierać szczyptę uprzejmości.Ładne robisz zdjęcia tylko w ostatnim właśnie obcięłaś głowę Majla ale poza tym super ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że nie przejmujesz się anonimkiem, dobre podejście. Te zdjęcia są świetne kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Asia interesuje się fotografią, powinna przejmować się tymi radami i dążyć do tego by jej zdjęcia były coraz lepsze -a co za tym idzie - stosować się do rad :)

      Usuń
    2. Rozumiem, ale nie wiem jak inni- nie dość że piszesz z anonima to trochę za ostro. Tak jak w poprzedniej notce: "Masakra". Nie dało się łagodniej? Nie wiem, może wytknąć dane błędy itp. Wiem, ma się taki charakter rozumiem to : )

      Usuń
    3. PS: Sama taka jestem :)

      Usuń
    4. Hmm.. nie pomyślałaś że nie mam konta? ;-)

      Usuń
    5. A To to pikuś sprawa! Brak konta nie usprawiedliwia, a sam fakt jak się wyrażasz.

      Usuń
  9. Kurna, tak się przejmujesz moją krytyką że aż musisz napisać posta? :D Czyli za każdym razem, kiedy ktoś powie CI co powinnaś poprawić w swoich zdjęciach, będziesz pisała osobnego posta na blogu o swoim psie?
    Najpierw chcę napisać że te zdjęcia są o niebo lepsze niż te w poprzedniej notce. Do osób wyżej - mogą się Wam podobać, są gusta i guściki, ale widzę że Asia interesuje się fotografią więc patrzę na te zdjęcia ze strony technicznej ;) Tylko straszna szkoda tej uciętej główki Majla na ostatnim zdjęciu :(
    Przy takiej dziedzinie, jaką jest fotografia staraj się przyjmować krytykę i zastosować rady - ja absolutnie hejtować nie chciałam, być może nie powinnam pisać tak ostro, ale wybacz, mam taki charakter.
    Życzę więcej udanych fotografii takich jak w tym poście :)

    A! Chcę dodać jeszcze jedno.. Nie trzeba zakładać klubu "nie znam się na fotografii", wystarczy się nie wymądrzać, bo tak jak wspomniałam wyżej, patrzę na zdjęcia od strony technicznej (tj. szumy, prześwietlenia, bokeh, ostrość, bałagan w tle i wiele, wiele innych).
    Pozdrawiam wszystkich, którzy "znają" się na fotografii i uznają że zdjęcia z tamtej notki są dobre TECHNICZNIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. Chyba za dużo tu słowa "technicznej", nie sądzisz? :-)

      Usuń
    2. Trochę się z Tobą zgadzam, zdjęcia nie były dobre technicznie, tak jak powiedziałaś/łeś (niezbyt fajne tło, ten cholerny flesz itp.) ale trzeba było to trochę delikatniej ująć w słowa :D

      Usuń
  10. Zdjęcia są dobre ,masz fajne pomysły , bardzo fajnie tematycznie . Pamiętaj o NIEucinaniu głowy/łapy/ogona ,bo to niszczy zdjęcia ,ale zdarza się , ja też tak mam :)
    Twoje fotki często w tle mają szumy , może to wina obróbki ? Jak dla mnie jeszcze wiele się nauczysz tak jak i ja i reszta ,wszystko przed nami ,a ja chciałabym zobaczyć zdjęcia rzekomego bardzo doświadczonego anonimka ...
    Pozdrawiam Cię Asiu i niczym się nie przejmuj , Twoje zdjęcia są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja pisałam że jestem doświadczona? NIE. Chcę tylko dać rady, to takie straszne? Czym ma się przejmować? .. radami? :D Bez przesady, bawicie mnie! ;-)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy czasem popełnia błędy. Asiu, robisz śliczne zdjęcia, a jak będziesz próbowała popracować nad swoimi błędami, na pewno będzie już tylko lepiej. Trening czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co powiesz o zdjęciach z tamtej notki? Oceń je obiektywnie - i przede wszystkim patrz ze strony TECHNICZNEJ

      Usuń
  13. Czasem są potrzebne i słowa krytyki (ale tylko delikatnej!), które będą nas popychać do tego, aby ciągle pracować nad tym, co robimy, starać się być coraz lepszym.
    Jednak takie ostre walenie prosto z mostu, może tylko zniechęcić (nie mówię, że wszystkich, patrzę tylko ze swojej perspektywy, niektórym może to dać tylko większego kopa do działania :)).
    Asiu, staraj się przeczytać, co powinnaś poprawić i nad tym pracować :) Ale nie bierz tego za bardzo do siebie, jako najazd na swoją osobę, bo to nie o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nie znam się na fotografii aż tak bardzo, aby komuś udzielać rad, ale są rzeczy, które wpadają w oko, podobają się i są też takie, które są zwyczajnie brzydkie. Jak dla mnie zdjęcia są w porządku, osobiście popracowałabym nad tym, aby miało mniej "szumu" (nazwa może nie profesjonalna, ale chodzi mi o "kropki" w tle) oraz nie były tak bardzo wyostrzone + dobry kadr. :)

    Nie od razu Rzym zbudowali, także masz wiele czasu na to, aby swoje zdolności dopracować. Anonim widocznie jest niedowartościowany, zapewne jest to fotograf-mega-amator, który uważa się za ideał i próbuje wytykać błędy innych. Chyba nawet domyślam się, kim on jest :] ale szczegół. Dodatkowo - może pochwalisz się swoimi zdjęciami, chętnie je ocenimy i wytkniemy Ci błędy, których jest zapewne wiele. I jak dla mnie - jest to osoba, która nie ma za grosz honoru, bo gdyby już chciała się wypowiedzieć obiektywnie - podpisałaby się, a nie smarowała z anonima. Ale... to świadczy tylko o Tobie i tchórzostwie :] gratulacje.

    Pozdrawiamy, medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę, że to nie są hejty, jestem amatorem ale nie uważam się za ideał, moje zdjęcia są denne. Myślę, że KAŻDY kto zaczyna(ł) przygodę z fotografią powinien przyjmować krytykę, i próbować dojść do tego by jego zdjęcia były jeszcze lepsze, a nie denerwować się, bo pisząc to nie miałam zamiaru wytykać błędy, tylko je PRZEDSTAWIĆ i powiedzieć co jest źle.
      Skoro mnie nie znasz, to nie oceniaj. Skoro sama jesteś taka odważna, to proszę, powiedz wszystkim kim ja jestem ;-)

      Usuń
    2. Ale ja twoją krytykę przyjęłam. Chyba nie do końca zrozumiałaś o co mi chodzi w poście. Nie twierdzę ,że moje foty są idealne ,ale chodziło mi o to ,że jeśli komuś nie podobają się zdjęcia to może to śmiało napisać co mu się nie podoba a ja to spróbuję poprawić. I nie musi pisać krytyki i porad z Anonima ale normalnie ze swojego konta ;)

      Usuń
    3. Fajnie, że nie mam konta :-)

      Usuń
    4. A co za problem założyć? ^^

      Usuń
  15. Nie znam się na fotografii więc nie będę się na ten temat wypowiadała, dla mnie wystarczy żeby w poście było jakie kol wiek zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecież nie każde zdjęcie musi być idealne, fotografia ma uwieczniać chwilę w ciekawy sposób... jestem ciekawa jakie Ty robisz zdjęcia drogi Anonimku.

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopóki te zdjęcia nie idą na konkurs fotograficzny to jak dla mnie może być tam ucięte co kto chce, w końcu to zdjęcia na bloga które ma pokazać fajną chwilę, spontaniczność ;)) oczywiście, rozumiem, że dobrych rad nigdy za wiele zwłaszcza jak komuś zależy żeby się rozwijać w tym kierunku. Tak czy siak my wpadliśmy pożyczyć Szczęśliwego Nowego Roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecież raczej nie pracujesz w studiu fotograficznym i ludzie od ciebie nie oczekują wspaniałych zdjęć.
    Robisz je jak chcesz, kiedy chcesz, z różnymi modelami. Takimi komentarzami po prostu się nie przejmuj.
    A moje zdanie na temat twoich zdjęć jest takie że robisz je po prostu wspaniałe! :)
    Nie jedna osoba zapewne pomyślała sobie że masz lustrzankę, bo tylko z lustrzanki można zrobić takie zdjęcia.
    Jak widać nie. ;) Jak się chce, i dąży do nowinek ze świata fotografii czyta poradniki to i można bez lustrzanki! :)
    Po prostu cudne i koniec! :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia robisz :)

    Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: