Wishes

Życzą Asia&Majlo oraz reszta łaciatów

Komentarze

  1. Wesołych Świąt i Szczęśliwego nowego roku =)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych i pogodnych świąt oraz szczęśliwego, szampańskiego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy i nawzajem. :)
    Zapraszamy do nas na grudniowy konkurs! - http://mundkowaferajna.blogspot.com/2013/12/zapraszamy-na-konkurs-psi-grudzien.html#comment-form :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt ! :)
    Jak zrobiliście taki świetny nagłówek ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek zrobiłam w darmowym programie PhotoScape ;)
      Na początku osobno obrobiłam każde zdjęcie. A później w tym programie weszłam do zakładki AniGIF i wkleiłam te zdjęcia. Ustawiłam czas wyświetlania jednego zdjęcia i sposób zmiany (tego przesuwania) zdjęcia. Całość jest zapisana w formacie GIF. Aby weszło nam na nagłówek przy zapisywaniu nagłówka na bloggerze należy zaznaczyć opcję "zmień rozmiar obrazka". I wtedy nagłówek dostosuje się do bloga.
      Mam nadzieję ,że o to ci chodziło i że wszystko jest zrozumiałe. (nie potrafię dobrze tłumaczyć xD )

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: