Paczki

Wczoraj i dziś przyszły do mnie paczki :)
Wczoraj przyszły długo oczekiwane próbki karmy z firmy Hills Pet. Dostaliśmy próbki karmy Advanced Fitness  Medium Chicken 3x100 gramów. Majlowi karma smakowała. Wyglądała ładnie ,nie śmierdziała. Może gdy skończy nam się dotychczasowa karma to kupię Hills'a. Ale zobaczę.



Granulki karmy
Druga paczka która przyszła dziś to paczka z zooplus.pl . Mój ulubiony sklep z karmami. Jest świetny . Szybka obsługa , bezproblemowy kontakt telefoniczny , duże rabaty ,promocje :) Niestety musiałam czekać na przesyłkę o jeden dzień dłużej bo firma kurierska GLS zapodziała gdzieś mój adres :P  I wczoraj kontaktowałam się z nimi i z zooplusem i wszystko dało się załatwić . Paczka doszła dziś. A znajdowały się w niej:
Karma tłoczona na zimno - Markus Muhle
Kupiłam jednak Markus Muhle gdyż przeczytałam o niej mnóstwo dobrych opinii. Nie jest droga i ma przyzwoity skład.Do tej pory dopiero raz miałam tę karmę w postaci próbki z magazynu "Mój pies" ( którego nie wiem czemu już nie wydaję :P ) . Próbki smakowały Majlowi ,ale po takiej małej ilości karmy trudno wywnioskować czy służy ona pupilowi czy nie. Chciałam ją wreszcie wypróbować na dłuższą metę i zamówiłam 5 kg na dłuższe wypróbowanie. Na razie karma jeszcze nie została otwarta bo mamy jeszcze próbki z Hillsa i karmę z Alsa nature. Więc myślę ,że za niedługo ją otworzę.

"O! To dla mnie? Pycha :)"
 Drugą zamówioną rzecza był:
Olej z łososia - Dibo
Niedawno skończył nam się Gammolen ,a więc postanowiłam zakupić coś na sierść i skórę. I natknęłam się na olej z łososia firmy Dibo. Jest go dużo i jest tani bo 500 ml kosztuje 29 złotych z groszami ,a więc to nie dużo. Chciałam właśnie spróbować teraz oleju ,a nie kapsułek. Zobaczymy jak "wyjdzie" na sierści. Olej bardzo posmakował łaciatkowi . Wsuwał karmę ,aż mu się uszy trzęsły. Więc będziemy testować. Może potem jakaś recenzja? :)
Skład to oczywiście 100% oleju z  łososia. Dobre w tym oleju jest to ,że ma specjalną pompkę która ułatwia dawkowanie. A dawkowanie jest takie 6 ml na 10 kg. A 6 ml to 3 dawki z pompki. Ja stosuję 8 ml i 4 dawki z pompki. Można łatwo obliczyć ,że jedna dawka to 2 ml ( 6ml : 3 dawki = 2 ml ) ;)
Karma Hills oblana olejem:
Dodatkowo dostaliśmy gratis przysmaki : Suszonego kurczaka
To tyle na temat paczek. A tak z innej beczki to byliśmy dziś na treningu Bikejoringu i było całkiem ok :) Mam wreszcie rower na którym da się jechać :D  Byliśmy także na spacerkach i biegaliśmy z kuzynką i moją siostrą :)


Pozdrawiamy !

Komentarze

  1. Majlo jaki szczęśliwy na tej ostatniej fotce :D.
    My oleju też musimy w końcu spróbować, jego zakup chodzi za mną już od jakiegoś czasu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Majlo zadowolny z życia czemu by nie jak takie atrakcje i pyszności mu dostarczają :).

    Pozdrawiamy Hania&Fiona
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy do nas na recenzję Hill'sa :)
    http://fuksthedog.blogspot.com/2014/05/recenzja-karma-hills-adult-medium.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Świetne to przedostatnie zdjęcie :3 Ten uśmieszek xD <3

      Usuń
  4. Też wczoraj dostałam próbki z Hill's. My mamy Advanced Fitness Large Breed Chicken, bo ankietę wypełniłam na Kermita :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne karmy :)
    Też chcę kupić ten olej jako dodatek do barfa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dużo dobrych opinii o markusie, tyle fajnych karm teraz, że nie wiadomo za ktorą się zabrać :D Czekam na recenzję oleju, sama mam w planach kiedyś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mówisz! :D Tyle tych karm , cen, różnych składów ,że człowiekowi się w głowie miesza ;P
      Recenzja pojawi się na pewno ,ale dopiero gdy już go dobrze przetestujemy czyli za jakiś miesiąc ;)

      Usuń
  7. Zdjęcie boskie, Majlus jaki zadowolony! :D Tyle pyszności. :)
    Przyznam szczerze, że z niecierpliwością czekam na recenzję oleju, sama zastanawiam się, co kupić Zacowi na sierść i sprawdzam w różnych źródłach. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie zdjęcia *.*
    A co do karmy to widać że smakuje wszystkim pieskom :3
    Zapraszam na mojego psiego bloga
    http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z olejem jedna uwaga- musi być wysokiej jakości, musi być świeży i przechowywany w odpowiednich warunkach (światło, temperatura). Nigdy nie wiemy jak olej był transportowany, ile czasu stał na półce... Jeśli niestosowanie- wszystko co w nim gobre mogło się utlenić.... Dlatego kaspułki są pewniejsze, mimo że droższe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź. Ale jednak i tak wolę olej od kapsułek. Nie z powodu ceny ,ale z tego ,że olej pies zjada ze smakiem ,a kapsułki mu nie smakowały. Dodatkowo olej wchłania się szybciej od kapsułek dzięki czemu efekty są szybciej widoczne ;) Co do przechowywania to stoi sobie bezpiecznie w lodówce :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Oo, jak się sprawdza karma? ;)

    Zapraszam na konkurs: http://mundkowaferajna.blogspot.com/2014/05/konkurs-aktywnie-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia coraz to ładniejsze ! Tak trzymaj . Markus to dobra karma ,mojej Chi bardzo smakuje . Czekamy na recenzję oleju może i my się skusimy , akurat kończy nam się Gammolen .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Olej Dibo to jest rewelacja! sierść świeci się jak po dobrym woskowaniu ;-) a problemy z łuszcząca się skórą poszły w niepamięć. Testerką jest suczka Owczarka Niemieckiego długowłosego. Zjada bez grymaszenia wręcz wylizując miskę ze śladów oleju.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: