Różne różności...

Uch, trochę nas tu nie było. Od soboty zabieram się do napisania postu, ale ciągle to przekładam i przekładam. Po drodze dopadło mnie choróbsko i przesiedziałam 3 dni w domu i mam już wolne od soboty do tej niedzieli. W środę niestety wybywam na wycieczkę klasową, która trwa do piątku... Więc nie będę widzieć się z łaciatym, ale mam nadzieję, że rodzice zapewnią mu wszystko czego mu potrzeba czyt. spacery, określone dawki jedzenia(!) itp. Coraz bliżej nam do wakacji. A jak na razie muszę nadgonić szkołę i poprawić to co trzeba i będzie cacy. ;) Ale już nie o mnie.
Ostatnio ( jakieś 3 tygodnie temu) przyszła do nas paczucha z nagrodami za wyróżnienie w konkursie Dingo.

Szczerze mówiąc to najbardziej ucieszyło mnie frisbee, bo sama miałam zamiar kupować. Na początku łaciat był nakręcony, ale później jakoś mu przeszło, teraz traktujemy łapanie frisbee jako sztuczkę ;) Swoją drogą nie za mocny ten dysk. Już po pierwszej zabawie pojawiły się dziury, ale do sztuczkowego łapania daje radę. Majlowi do gustu za to przypadł szarpak. A piłeczka jakoś mu nie podeszła. Jakby materiał mu nie pasował, bo biegnie po nią, ma zamiar łapać, ale nie łapie i ucieka. Zresztą i tak byłaby chyba za mała, więc oddam ją półrocznej suczce Zuzi mojej chrzestnej, która jest u nich od ferii i jest kundelkiem. Łaciatym kundelkiem! Wyglądem przypomina nieco JRT ;) To zacna sunia i na pewno się ucieszy z piłki... Reszta nagród to jak widzicie: okrągła podstawka pod kubek, smycz do kluczy, długopisy i kieszonkowa rolka do zbierania sierści.





















Ostatnio wykorzystując rady przyswojone na psiej majówce z obilandem zaczęliśmy "obikować" tzn. ćwiczyć chodzenie przy nodze, równać itp. I fajnie nam idzie. W sobotę nakręciłam filmik z naszych obikowych zmagań, ale są w nim zawarte także sceny z łapania pomarańczowego dekielka. Proszę :


Napiszcie czy filmik wam się podoba! :) To by było na tyle. Przepraszam za taki mało kreatywny post, ale jakoś nie mam weny. Ostatnio dużo się u nas nie dzieje i nie ma za bardzo o czym pisać. Ale obiecuję, że się zregenerujemy! Może się gdzieś wybierzemy?
Pozdrawiamy z łaciatym.




Komentarze

  1. Świetnie sobie radzicie z frisbee, powodzenia w dalszej pracy ;))

    Pozdrawiamy
    http://plutoifigaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Maniek też nie cierpi takich piłek gumowych, co te beagle mają, hmm? :D Tyle mu nakupowałam i nic :) A rzeczy super! My mamy plastikowy dysk z Decathlona i Maniek za bardzo nie chce go łapać, ale może się to zmieni. Rolka do sierści też fajna :) Linienie to masakra, chyba kupimy jakąś tanią podróbę Furminatora. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super filmik! =)
    Majlo świetnie pracuje z fri.
    Powodzenia!

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot mistrz drugiego planu! :D
    A teraz tak na serio, świetnie Wam idzie :) Pozdrowienia!
    K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, Majlu/Majlowi bardzo ładnie w pomarańczu. Frisbee bardzo fajne, Majlo w frizbowym wydamiu też nic tylko pogratulować !
    morisdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nagrody. No idzie wam cudownie ale to już wiecie :) Kocham Majla, jak on cudownie wychodzi na zdjęciach <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Majlo bardzo ładnie skacze po frisbee! :D Fajne rzeczy dostaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna nagroda z konkursu. :) Fajnie Wam idzie we fri i OBI.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem podziwiam te szelki, bardzo mi się podobają :). Fajny filmik :).

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post!!!
    Zdjęcia i filmik świetne.Też mam psa a nawet 4.
    goldena Maksa,
    bodera collie Tediego,
    charta polskiego Lune
    i owczarka szetlandzkiego Foxa.
    Zapraszam do mnie:
    http://prosinek.blogspot.com/
    (jest to blog o świnkach morskich,ale myślę,że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to szelki Ruffwear?
    Jak Ci się sprawdzają? Jak z praniem?
    Sami rozważamy, ale cena jest dosć spora i coś nie mogę się zdecydować...


    Pozdrawiamy!
    Śledź też pies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Ruffwear :) Ja jestem nimi bardzo zadowolona. Niedługo pojawi się ich recenzja na blogu, także będzie można o nich przeczytać ;)

      Usuń
  12. Fajne zakupki :)
    Majlo jak zawsze uroczy!
    Filmik jest superowy, oglądałam go już z parę razy, mądre psisko!
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: