TEST - obroże Baylabel

Kolorowe obroże w super odjechane wzory, kto ich nie lubi? My psiarze (pozdrowienia dla maniaków) dobrze wiemy jak ważne jest, aby nasz czterołapny towarzysz miał odjazdowy outfit. Na rynku jest wiele firm oferujących psie akcesoria i każdy znajdzie coś dla siebie... tfu swojego pieska ;)
Razem z psami mieliśmy okazję przetestować obroże niedawno powstałej firmy jaką jest Baylabel.

O firmie
Baylabel to firma oferująca oryginalne akcesoria dla psów takie jak obroże, smycze, zabawki, a także psiarskie gadżety dla ich właścicieli np. śliczne kubki i przypinki, które samodzielnie projektują. Nie znajdziecie drugich takich samych w innej psiej firmie! Mało tego firma Baylabel pomaga także potrzebującym zwierzętom organizując akcje charytatywne, a także przekazując część zwysku z niektórych wyrobów na pomoc bezdomniakom. Fundacje z którymi współpracuje to: Fundacja Zwierzęta Niczyje oraz z Fundacja Zwierzęca Arkadia. Na tej stronie znajdziecie właśnie te akcesoria, dzięki kupieniu ich wspieracie fundacje KLIK
Baylabel oferuje także pełną możliwość personalizacji. Pozwólcie, że zacytuję co na ten temat pisze ekipa firmy:
,,Możliwy jest każdy wzór, który projektujemy razem z klientem, wybieramy wspólnie kolory, drukujemy imiona i numery telefonów. W końcuile razy oglądając jakieś akcesoria byliśmy nimi zachwyceni, ale czegoś brakowało do pełni ideału jak na przykład odpowiedniego koloru i jednak rezygnowaliśmy z zakupuU nas każdy wzór jest możliwy do przearanżowania, zmiany koloru, kształtu itp.''
Wszystkie akcesoria wraz z ich cenami możecie zobaczyć i zamówić tutaj > baylabel.pl
Do testów otrzymaliśmy dwie obroże na plastikowy zatrzask: jedna wykonana z taśmy na którą nadrukowany jest wzór w ananasy, a druga obszyta wytrzymałym materiałem z wielkanocnym motywem. Obie obroże, które dostaliśmy miały przymocowane blaszki z nazwą firmy. Jak się potem dowiedziałam mogą one pełnić rolę adresówki. Do zamówionej obroży możecie dokupić taką adresówkę z grawerem w cenie 12,99, jeśli jednak chcecie kupić samą zawieszkę bez obroży to zapłacicie 15,99. 😉 W obrożach zastosowano firmowe plastikowe klamry z inicjałem firmy ,,#BLB", które według mnie prezentują się fenomenalnie! Regulatory wykorzystane w obrożach również są wykonane z plastiku, dzięki czemu mamy pewność, że nie będą rdzewieć. Posiada także dodatkowe zaczepy do których możemy przymocować adresówkę. Metalowe półkole jest pokryte czarną farbą, która niestety przez kontakt ze smyczą ściera się.
Zarówno jedna, jak i druga są bardzo dokładnie uszyte, z dbałością o każdy szczegół. Szwy są mocne i żaden nie puścił, ani nie poluzował się.
Obroża obszyta wodoodpornym materiałem
Jako pierwszą pod lupę weźmiemy ,,wielkanocną" obrożę wykonaną z taśmy nośnej obszytej wytrzymałym i wodoodpornym materiałem na który został nadrukowany wzór. Muszę przyznać, że nie jestem fanką wszelkich świątecznych wzorów, ale ta obroża jest bardzo urocza więc wybaczyłam jej to i powiem, że nawet spodobał mi się motyw wesołych, kolorowych pisanek. Materiał wykorzystany do obszycia naszej obroży ma jasnoniebieski kolor przez co bardzo, ale to bardzo szybko się brudzi. Triko - pies który wejdzie w każdy brud, każdą kałużę po jednym dniu jej noszenia już bardzo ją pobrudził. Stwierdziłam, że to dobrze. W końcu jak testować to dobrze i na wszystkie sposoby, więc bez litości chodził i męczył ją dalej. Przy Majlu który też dość często ją nosił pobrudziła się jedynie od strony wewnętrznej, ale łaciat nie należy do typów lubiących taplanie w brudzie (zupełne przeciwieństwo czarnucha :P). Gdy materiał wyglądał już jak po wojnie, wzięłam obrożę i przyszedł czas na test prania. Producent pisze na etykietce dołączonej do obroży, aby prać ją ręcznie. Nie było to dla mnie problemem, bo zawsze piorę w ten sposób psie akcesoria. Jak miałam zrobić, tak uczyniłam. Szczotka, proszek, umywalka, ciepła woda... Obrożę starałam się dokładnie wyszorować z każdej strony i nie powiem brud w większości zszedł, ale zostało trochę takich zabrudzeń, które nawet przez kilkukrotne szorowanie nie chciały zniknąć :( . Nie przeszkadza mi to jakoś specjalnie, ale jednak trochę byłam zdziwiona, bo do tej pory z większości naszych obróż wszystkie plamki i zabrudzenia schodziły bez problemu. Może to wina bardzo jasnego materiału, a może dlatego, że do tej pory wybierałam nieco ciemniejszą kolorystykę akcesoriów? Nie mam pojęcia. Tutaj macie porównanie przed i po praniu (zdjęcia zmieniają się co 2 sekundy)
Obroża w tym wykonaniu nie schnie jakoś długo. Po około godzinie od wystawienia jej na działanie promieni słonecznych była sucha. Po praniu nie straciła mocy kolorów i mimo mocnego szorowania nie zmechaciła się.
fot. Emilia Gala

Obroża z taśmą drukowaną
Kolejna sztuka otrzymanej przez nas obroży to, jak już wspominałam, wykonana z taśmy na która nadrukowany został wzór. My mamy fioletową obrożę w ananasy, która nie powiem bardzo przypadła mi do gustu bo wygląda świetnie! Wykonana z taśmy drukowanej w przeciwieństwie do swojej poprzedniczki praktycznie w ogóle się nie brudzi, jednak jak wszystko po jakimś czasie widać zabrudzenia szczególnie na ananasach, ale jest to w pełni zrozumiałe. Tak jak w przypadku poprzedniej zalecane jest pranie ręczne, więc znów ta sama śpiewka i takim samym sposobem prałam tą obrożę. Jednak tutaj jest luksus, wystarczy parę razy przetrzeć, a wzór znów nabiera soczystych kolorów i obroża wygląda jak nowa. Po prostu rewelka! :) Zresztą zobaczcie sami:
Po praniu schnie błyskawicznie, bo po około 30 minutach na słońcu była już całkowicie sucha. Taśma jest dość śliska, przez co bałam się, że przy ciągnięciu może się rozregulowywać, ale nic takiego nie miało miejsca. Po prostu super! Ta obroża to mój faworyt i dołączyła do grona tych ulubionych. Jestem z niej naprawdę mega zadowolona. Bardzo polecam dla wszystkich psich brudasów i nie tylko.

Polecamy wam zakupy w sklepie Baylabel ! Wspaniały kontakt, rady, dbałość o klienta. Serio! Aż się chce :)
Dziękujemy za współpracę!

Komentarze

  1. Bardzo ładnie opisane! Gdybym miała kasę... No cóż kamizelka treningowa się sama nie kupi xD Ogólnie wiadomo czy można kupić obrożę na klamrę metalową? Tym plastikowym nie ufam za cholerę, bo raz się odpięła, a drugi raz po prostu pękła. To pewnie też zależy od firmy, lecz po prostu wolę nie ryzykować zwłaszcza z moją suczą aby czegoś przypadkiem złego nie zrobiła ;) To logo na zapięciu mega! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia dogadania. :) Napisz wiadomość prywatną do Baylabel na facebooku, a oni na pewno Ci coś powiedzą dokładniej.

      Usuń
  2. Obroże są mega. Jednak my wypróbowaliśmy już handmade właśnie z taśm, i dla naszego Krokodyla najlepsze są jednak obroże skórzane. Choć wzory zawsze kuszą, odjazdowe, modne i stylowe :D

    Pozdrawiamy.
    pies-hermes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że mają tyle możliwości wzorów. Bardzo ładne te obróżki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Obroża w ananasy jest cudowna. <3 Mam bzika na punkcie owocowych motywów (a mój pies nazywa się Mango, przypadek?).
    Recenzja świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzory są śliczne- w ogóle bardzo fajnie napisałaś recenzje i świetny pomysł na automatyczne przewijanie zdjęć ;) (jak to zrobiłaś?)
    Nasza obroża od Baylabel niestety nie wytrzymała i Iron wyrwał kółko wraz z szyciem,które puściło..szkoda,że firma nie posiada klamer metalowych zapinanych na dziurkę.
    Pozdrawiamy! ironniesamowitypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że recenzja Ci się spodobała. :)
      Przewijanie zdjęcia można bardzo łatwo zrobić w darmowym programie PhotoScape, w którym jest opcja o nazwie ''anigif'' i tam dodajesz zdjęcia które chcesz aby się przewijaly i ustalasz czas (w naszym przypadku są to 2 sekundy).

      Usuń
  6. Kurczę, nie wiedziałam, że taka firma jest. A szkoda, że nie trafiłam na Twoją recenzję wcześniej przed zakupem obroży, bo patrzyłam na wzory na ich stronie i bardzo spodobała mi się w banany. Może następny zakup zrobię u nich? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banany są super, również wpadły mi w oko! :) Są z tej samej taśmy co nasza obroża w ananasy, więc polecamy gorąco.

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: