Agility,szarpak,praca i odpoczynek!!!

Cześć wam.Wiemy,że już dawno nie pisaliśmy,ale jakoś nie mieliśmy czasu.Ciągle trenowaliśmy agility.A skoro już o tym mowa to Majlo już sobie świetnie radzi.Wczoraj przeskoczył od 40 cm do 57.Czterdzieści cm idzie mu wspaniale,a 50 trochę złabiej.Tylko raz przeskoczył 50 cm bez upadnięcia tyczki.A później spadała,ale i tak jestem z niego dumna.To zdjęcia z agility.Agility od 20cm do 30cm.









A to zdjęcia Agility 40cm(z 50cm nie mam ale mam filmik)




Wczoraj także zrobiłam szarpak dla Majla.Zrobiłam go z nudów.Po zrobieniu pokazałam go Majlusiowi,a on od razu go do pyszczka i zaczęłam się z nim szarpać(ciągnąć szarpak).
Tak wygląda ten szarpak:

A tak się nim bawiliśmy:


Wczoraj jeszcze z MJ(Majlem)pracowaliśmy.Jak???Na podwórku i w stodole mojego wujka Majlo tropił myszy.Bo mój wujek nie wiedział gdzie mogły by się schować.Więc zaproponowałam,że z Majlem możemy je wytropić,a raczej Majlo może je wytropić.I tak pracowaliśmy.To zdjęcia z poszukiwań.

A później odpoczywaliśmy.To zdjęcia z odpoczynku.
To odpoczynek po agility:)


A to po pracy.

Pozdrawiamy!!

7 komentarzy:

  1. Fajny post:)
    Zlituj się i zostaw nam komentarz
    (http://male-serduszko.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam juz komtarz:)do posta Pies prawie zawszę daję nowe komy:)
      Dzięki

      Usuń
  2. Czyżby nowy nagłówek? Piękniusi:*
    Majlo jest bardzo zdolny, wnioskując ze zdjęć agility idzie mu świetnie! Fajny szarpak, Podzrawiam!:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest nowy:)dzięki.
      My także pozdrawiamy:)

      Usuń
  3. Fajnie że coś robicie, też bym chciała trenować z moim psem agi. ;)
    Super zdjęcia, pozdrowionka. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki.
    Również pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Fajny post :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM