Święta tuż tuż...

..a więc mamy dla was świąteczny post.Przygotowaliśmy kartki świąteczne:)Oto one.

Malutki baranek ma złote różki,
pilnuje pisanek na trawce z rzeżuszki,
gdy nikt nie widzi, chorągiewką buja
i beczy cicho wesołego alleluja!
Zakaz kopiowania!!!
Zgadnij kto, zgadnij skąd, życzy Ci Wesołych Świąt.
Nie myśl sobie, że to bajka, życzę Ci smacznego jajka,
niech tradycja dziś szaleje, bo zajączek wodę leje.
Zakaz kopiowania!!!
 
Zakaz kopiowania!!!

                          Wesołych świąt życzą:
                              

Komentarze

  1. Fajne kartki:P
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna, gdybyś zaczęła obserwować mojego bloga, gdybyś dodała mój blog z prawej strony w liście polecanych, oczywiscie ja już Twojego bloga polecam i obserwuję, liczę na to, że mnie uszanaujesz:D
    Pozdrawiam!
    PS masz piękny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję już dodałam do obserwatorów i do odwiedzanych blogów:)

      Usuń
  2. Super blog ! NA serio bardzo fajny : ) Dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo : )

    http://jamnik-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: