Wetererynarz;( cz.2

Hej ten post miał być wczoraj,ale nie zdążyłam dodać.Ok to z MJ już prawie wszystko w porządku dostał jeszcze jeden zastrzyk.Ranka się goi i schnie.;)Majlo wczoraj nie piszczał już po zastrzyku.Dalej nie wiem bo wyszłam z MJ z lecznicy i tylko moja mama została.Wet powiedział tylko,żebyśmy go dzisiaj wykąpali(w sobotę dzisiaj).Więc jeszcze dzisiaj będzie post z kąpieli:).
PS.Zrobiłam filmik z jazdy autem do weta i sztuczkowo-agilitowy.Dodam go później.
Teraz zdjęcia z jazdy.

I inne z wczorajszego dnia;)

Pozdrawiamy

5 komentarzy:

  1. Dobrze , że jest już wszystko ok .
    Masz ślicznego psiaka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że już wszystko jest ok : ) Piesek jest śliczny ;**
    Bardzo fajny blog : ) Dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo : http://jamnik-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dobrze .
    Zapraszam do mnie!(dawno u mnie nie byłaś):(
    http://male-serduszko.blogspot.com/
    Dodałam cie takżę do 'blogi które obserwuję'.Jeżeli równiez masz taka możliwość to prosze o rewanż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już cię dodałam dawno;)chętnie wejdę

      Usuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM