MAJlówka rozpoczęta i dużo się dzieje!!!

Hej pewnie dziwicie się czemu MAJlówka ^ ^.Od Majówki tylko dodałam Majla i jest MAJlówka.Dzisiaj dodam dużo zdjęć z początków MAJlówki i z kąpieli.I filmik.Ok zaczynam.
PS.Zapraszam na mojego innego bloga oo..zobaczcie:
http://photias.blogspot.com/











Ale mi przyjemnie xDD

 Po kąpielowe szaleństwo:)



Przybory do kąpieli




 I dalsze po kąpielowe szaleństwo






Zdjęcie z nieba!!
A teraz filmik z szaleństwa:)
video
A to inne fotki




                        Pozdrawiamy!!!


Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :) Majlo czyściutki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Majlówka-pomysłowe ; )
    Czyżbyś zapomniała o nas :( ??
    http://male-serduszko.blogspot.com/
    Zajżyj i zostaw komka prosimy ...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie zapomniałam byłam już i zostawiałam komentarze;)

      Usuń
  3. Ale śliczne fotki :D I fajny filmik Majlo wykąpany to teraz jest czyściutki :D Moja Luka się dzisiaj sama władowała do wanienki z woda która była na podwórku ... psinka chciała sie schłodzić w ten gorący dzień :) Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na MJ aż się świeci w słńcu;)
      napewno zajrzę
      Pozdrowionka

      Usuń
  4. Też używamy Benny tyle, że do yorków, a Akima mamy takiego samego, Scoob się w nim kąpie:) Ale czyścioszek z Majlusia, na Majlówkę będzie przynajmniej elegancki, no a jak inaczej iść na impre?:D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej;)
      Dziękujemy za liczne komentarze:)To wiele dla nas znaczy

      Usuń
  5. Super zdjęcia .
    Życzymy udanej Majlówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę ,że Majlówka się udała ; p Majlo też zrelaksowany..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,
      Pozdrawiamy i dziękujemy za bardzo liczne komentarze.
      Naprawdę to wiele znaczy dziękuję

      Usuń
  7. Hej! :) Dodaje do obs, dodaje Twojego bloga u mnie na blogu po lewej stronie, za każdym postem będę was odwiedzać, komentarzy nie zabraknie ;) Liczę na rewanż ;D Ślicznego masz pupilka! <3 Majlo jest bardzo uroczy! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: