Euro 2012..

...najlepszy piłkarz!!!Lepszy od Lewandowskiego!!Majlowski:
Faul!!Co??:p








Jak to??Nie kopnąłem go!!

Szczelę!!!


Szczelił bym gola,ale ta bramka jest tak potwornie daleko!!xDD
 NAJLEPIEJ SZCZELAĆ Z GŁÓWKI!!

Kocham moja piłeczkę:

Byliśmy jeszcze dzisiaj na krótkim spacerku:
A skąd tak nagle mamy piłki??W szkole pańci przed zakończeniem roku,sprzątali magazynek.I było pełno niedobrych i starych piłek.Kto chciał mógł wziąć dla swojego pieska.Pani o mnie pomyślała i wzięła mi dwie.
                                                                                                                MAJLO;)
OK POZDRAWIAMY I DOBRANOC!!!

Komentarze

  1. Hehe świetny z Majla piłkarz. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny piłkarz :D Baardzo ładne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :) Taki piłkarz przydał by się w naszej drużynie na euro !
    Słooodki jest ! Kochany !
    Zdjęcia robisz boskie .
    Macie fajnie :) My musimy sobie piłeczkę kupić . U nas w szkole dochodzi nowy sprzęt , ale starego nie raczą sprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękujemy za wszystkie komentarze;)To naprawdę wiele dla nas znaczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah mój Majlo to też piłkarz :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! www.mundkowaferajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedź do komentarza na moim blogu:

    Mam zdjęcia, ale nie na komputerze. W następnej notce będzie zdjęcie.
    Tylko że... moje frisbee jest różowe, a zamówiłam białe! ;o No ale trudno, ważne że jest :)
    Pozdroo :3

    P.s. Będę regularnie zaglądać na Twojego bloga, komentować, i mam nadzieję że będziesz robiła to samo :D
    A i zapisałam się do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polska gola! :D A raczej Majlo gola ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy napiszesz nową notkę? Ja tak lubię czytać Twoje notki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje psy też uwielbiają zabawę piłką. Ruter byłby świetnym bramkarzem. ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno tak;)sznaucerki są dobre na bramce;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: