Po prostu super!!!

Witajcie,to już 3 post w tym miesiącu i chyba najlepszy!!!Mamy nową nazwę bloga-Activ trail to destination(czyt.Aktiv trail tu destenejszyn)
Nowy nagłówek!!Za który serdecznie dziękuje Ali;)właścicielce Cziki z bloga The hunter with the nature
Nagłówek jest śliczny!!
A teraz do rzeczy.Byliśmy dziś na zakupach i i kupiliśmy 2 frisbee oraz.....szelki dla Zomiego(Majla)!!
Szelki są extra.Są z firmy Dino.Miałam mu kupić nową obrożę,a kupiłam szelki.xDD Kupiłam żółte frisbee z minką:



A drugie moim zdaniem nie pasuje do Majla.Czemu???Bo jest różowe.Tylko te jeszcze było.Ale tam to tylko frisbee.To one:

A to nasze kochane szeleczki:


Oczywiście szelki są taśmowe i do regulacji.
Jeśli chodzi o kolor to mi się ten podoba.Każdy ma inny gust.Były jeszcze czarne,ale nie brałam bo czarny kolor przyciąga słońce,a nie chce żeby Majlakowi było gorąco.
Byliśmy przedwczoraj z Majlem na spacerze było super.Biegaliśmy,tropiliśmy i..myślę,że zdjęcia więcej wam powiedzą.
To dosłownie jest ,,Głowa w chmurach"
















Pogoń za kotem xDD

Odpoczynek
A i wczoraj też byliśmy na spacerku.Wczorajszy był lepszy niż przedwczorajszy.I to owiele.Bo był na szelkach i.....
....i Majlo chodził bez smyczy grzecznie i przy nodze.Nie tak dosłownie bez smyczy tylko po prostu puściłam smycz,a on Normalnie chodził przy nodze.Nawet aportował patyka :o Dla mnie to było nie wiarygodne,że mój Zomiak(Majlo)chodził tak grzecznie spuszczony.Reagował na komendy zostań i do mnie.o_0 Aż mnie wtedy zatkało.Teraz przy każdym spacerku na boisko,do lasu i na drogi polne będę go spuszczać i będzie znacznie ciekawiej.Ok teraz zdjęcia ze spacerku:
Pokazy slajdów:

A i jeszcze w zeologu wzięłam 3 ulotki-książeczki:2 z ROYAL CANIN i jedną z Backs.To one:
A to wszystko razem:
To tyle na dzisiaj:
                                                 Pozdrawiamy:
A i PS:
Mamy nowy wystrój bloga.Kolor zielony.Dlaczego??Zielony to kolor:lata,lasu no i nadziei;)

Komentarze

  1. Fajny nagłówek, a zdjęcia śliczne ♥ Jakim aparatem fotografujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komórką Nokia X3-00 ;)
      aparat może będę mieć na wakacjach to będą lepsze zdjęcia

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: