Figury wystawowe!!!

Witajcie!!!Wiem,że ten post miał być o DogFrisbee,ale razem z Majlem około godziny temu opanowaliśmy figury wystawowe dla Beagle.A niby tylko rodowodowe potrafią;)My nie jesteśmy gorsi(nie chodzi mi o to,że jak jakiś pies nie umie to jest gorszy)Chodzi mi o to,że psy bez rodowodu,kundelki i mieszańce też coś potrafią.Więc nie traćcie nadziei.Wstańcie i spróbujcie z waszym psiakiem zrobić np.Jakąś sztuczkę którą sobie odpuściliście.Nie poddawajcie się!!!A i trenowaliśmy jeszcze chodzenie przy nodze.Nagraliśmy filmik-Majlo chodzi w nim przy nodze i robi figury wystawowe.
Teraz kilka zdjęć:

A to filmik:
video

PS.Nie każdy pies ma rodowód i nie każdy może umieć każdą komendę,ale to nie znaczy,że pies jest głupi.Nie męczmy psów.Ja to sobie uświadomiłam.Chciałam,żeby Majlo umiał komendy jak Border Collie.Ale uświadomiłam sobie,że każdy pies jest inny;)
A tu kilka innych zdjęć Majlaka(Majla):






Zakaz kopiowania treści i zdjęć.Wszystko jest mojego autorstwa.

Komentarze

  1. Super post.
    Co do rodowodu oczywiście zgadzam się w 100% ; )
    Śliczne zdjęcia i filmik również.
    Pozdrawiam,Ala i Czika .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wam to wszystko wychodzi ;) Zgadzam się kundelki i psy bez rodowodu wcale nie są gorsze od rodowodowych, wystawowych psiaków! Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) I na dodatek: MĄDRE SŁOWA

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje z nauczenia nowych komend! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujemy wasze komentarze dużo dla nas znaczą.następny post w piątek 8.06.2012r.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak piesek :) Nie musiałabyś się bać,ponieważ Czika po tej cieczce będzie sterylizowana :) Buddy będzie tropowcem lub psem poszukującym (jeszcze nie zdecydowaliśmy),ale na pewno będzie psem użytkowym .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha chyba,że tak.Powodzenia życzę;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: