Jesienne PHOTO


W dzisiejszym poście mamy dla was jesienne foto.Z różnych dni.
Co u nas?Dobrze.Chudniemy.Trenujemy Agi. nie za zmaki tylko za zabawki.I jest dobrze.MJ ogarnia,że dostanie nagrodę na koniec toru,a nie w samym środku.
Uczymy się nowej sztuczki <Trzymanie równowagi na nodze/nogach.Idzie super.
A i najważniejsze w środę MJ ma swoje 2 urodziny!!!Będzie filmik z podsumowaniem tych cudownych chwil.
No dobrze teraz foto:












MJ vs.Ferdek (brzoza) xD



















Mam na tapecie ^ ^


Ze spacerku:




















Z traningu
Hop!!!


Hehe





 Z podwórka












Ciasteczka z firmy Bosh




To tyle na dziś.
Pozdrawiamy:
&Spółka

14 komentarzy:

  1. Jakie cudownee <3
    Gratulujemy sukcesów :) Dobrze , że chudnie .
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, dobrze. Bawcie się, ćwiczcie i niech psina sukcesywnie traci zbędne kilogramy. Fajnie, że wzięłaś sobie sprawę do serca. :)
    Koniecznie zmniejsz wysokość hopek. Po zdjęciu, na którym Majlo skacze widać, że ciągle są zbyt wysokie. Niech to będzie nawet 10 cm. Nie szkodzi, że może to wyglądać nieefektywnie, byle pies nie przełaził leniwie, a trochę się wysilił i oderwał wszystkie łapki od podłoża.
    Psina urocza, pięknie się zapiera przy szarpaniu węzełka. A jakie maślane oczyska ma na niektórych fotkach. Cały beagle. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zmniejszyłam te zdj.było jeszcze z tamtego tygodnia;)
      Dziękujemy

      Usuń
  3. Extra foty! No, dobrze że spalacie zbędne kilogramy :)
    Twój Majlo ma w środę urodziny??? A mój w piątek!!!:D Na prawdę! 19 października :DDD
    Hah :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odp. do komka na moim blogu
      Mój kończy 3 :P

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia . Zgadzam się z Marteczką . Faktycznie zauważyłam,że Majlo ma nadwagę . Według wzorca beagle powinien ważyć 15 kg ,przed wami dużo pracy ,więc życzymy powodzenia ;)
    Pozdrawiamy,Ala z Cziką ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      Już zajęłam się dietką,zamiast tłustych ciasteczek MJ wcina kawałki marchewki i owoców.:D

      Usuń
  5. Pies je warzywa?? o.O
    Ile Majlo waży?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry !
    Zacznę od tego ,że Twoje zdjęcia są bardzo amatorskie . Fotografując zwracaj uwagę na ustawienia aparatu. Oglądając Twoje poprzednie posty zauważyłem sporą nadwagę Twojego psa . Zdecydowanie powinnaś skontaktować się z lekarzem prowadzącym i ustalić odpowiednią dietę oraz wskazania . Nie powinnaś jednak obwiniać weterynarza ,gdyż sama widziałaś ,że Majlo tyje ,a to oznacza ,iż jest jakaś nieprawidłowość .Przykro mi z tego powodu . Pamiętaj ,że pies o wadze 19 kg i wzrostu w kłębie około 40 cm nie może skakać przez stacjonatę o wysokości 54 cm . To niedopuszczalne przy tej wadze ! W ten sposób możesz uszkodzić psu kręgosłup oraz inne narządy . Zauważyłem także ,że Twój pies wcale nie chce pokonywać toru dla przyjemności ,robi to jedynie z łakomstwa . Mam nadzieję ,że naprawisz swoje błędy ,w innym przypadku możesz zaszkodzić pupilowi .
    Pozdrawiam , Wojciech Lasocki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że ma nadwagę.Zaczęliśmy dietę.Już dawno mu zmniejszyłam przeszkody.teraz ma tylko jakieś ok.20 ileś cm.
      Nie masz racji.Gdy idziemy do toru potrenować macha ogonkiem.Teraz nie pokonuje toru za smaki tylko za zabawkę.Gdyby pokonywał go dla łakomstwa to przy zabawce nawet by nie chciał przebiec 1 przeszkody,ale pokonuje wszystkie.
      Zdjęcia robię tym aparatem dopiero od kilku miesięcy,więc nie znam jeszcze jego wszystkich funkcji.Moim zdaniem zdjęcia są ładne.
      Ale może lepiej się znasz.Jak myślisz co mogę zrobić aby zdj.były lepszej jakości?

      Usuń
    2. Dobrze postąpiłaś ,w innym przypadku zaszkodziłabyś Majlowi .
      Po pierwsze zdjęcia jakie wykonujesz powinny być robione w odpowiednim do zdjęcia świetle . Jeżeli wykonujesz portrety powinnaś zmienić ustawienia ,na zdjęcia portretowe oraz ustawić odpowiednią ilość ISO . Wtedy został ci wybór miejsca z zadowalającym światłem oraz kreatywność . Niestety zapomniałaś chyba ,że piszesz z osobą dorosłą i nie życzę sobie żebyś mówiła do mnie "na ty"
      Wojciech Lasocki .

      Usuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM