Spacerki i info:)

Cześć.
Po pierwsze chciałam przeprosić za ostatni  post.Jeśli was to uraziło to bardzo przepraszam.Proszę zapomnijcie o nim i niech blog dalej funkcjonuje
Tamten post został usunięty.Nie wiem co mnie natchnęło żeby to napisać.
Mam nadzieję,że się nie obraziliście.

I do tematu:
Byliśmy na spacerkach w lesie,na boisku i na naszym polu.
To zdj.ze spaceru i nie tylko

























































Prawie mnie nie widać










Zjawa nocna

Biegnę







Szukam i chukam

 Dodajemy jeszcze filmik z naszą nową sztuczką(niektórzy go jeszcze nie widzieli):
PS.Kolejny post urodzinowy w środę!!Już za dwa dni!!
Pozdrawiamy

&Spółka

7 komentarzy:

  1. Fajne fotki :)
    Ale... co to za post? Nie widziałam go (?)
    Pogłaszcz ode mnie Majla! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie widziałam tego posta. Choć to może dobrze? Jeśli był obraźliwy czy coś, to świetnie, że go usunęłaś. Nie przejmuj się niczym, tylko rób to, co kochasz. A jeśli coś Ci się nie podoba, to po prostu nam to powiedz. Czasem trzeba wyrzucić z siebie pewne rzeczy. Oczywiście w kulturalny sposób ;)
    Ja nie zamierzam nikogo krytykować. Mi bardzo podoba się cały blog i cieszy mnie każdy post, napisany przez Ciebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie widziałam poprzedniego posta...
    Ale mniejsza o to. :)
    Widać spacerek udany.! :)
    Majlo się wyszalał.! :)
    A zdjęcia są fantastyczne i jest ich duużo.! :)
    Podoba mi się Twój blog i będę wpadać, za każdym razem jeśli zauważę, że jest notka :]
    Masz bardzo ciekawe notki i w ogóle. :)
    Nie możemy się doczekać na następnego
    posta i urodzinki Majla? Super! :)

    Pozdrawiamy :)
    W wolnej chwili zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, mogę wiedzieć czym je robisz ?
    Cudny Beagle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic się nie stało,każdemu się zdarza ; ]
    Zdjęcia są super ,widać ,że zastosowałaś się do rad pana W.L. i widać tego efekty naprawdę !
    Pozdrawiamy,Ala i Czika .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik i zdjęcia!
    Nie gniewamy się - to oczywiste że w rok szkolny jest brak czasu na notatki na blogu, komentowanie, obserwowanie.
    Najlepsze "zjawa nocna" hyhy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    terrier-lucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM