Bo możesz wszystko

Hej.A czemu taki,a nie inny temat.Taką oto motywacją zachęcałam dzisiaj Majla,gdy ćwiczyliśmy komendę cofnij,obrót,dookoła miski i inne z udziałem ciała ;)Była też sesja zdjęciowa wśród liści.Łaciaty ślicznie pozował i sztuczkował.Widać efekty naszej pracy.Niestety nie mogliśmy dziś potrenować frisbee bo mam nie sprawną rękę :\






Mała przyjazna mordka <33


Wczoraj zaopatrzyliśmy się w nowe legowisko.Jest duże,mocne i ma super kolorki:





Z lotu ptaka

Trochę rozmazana niestety łapka
 PS.Zapraszamy na super bloga o beagielce Bonie tu macie adres,na prawdę gorąco polecam ;) :
http://bona-beagle-and-sport.blogspot.com/
Pozdrawiamy

18 komentarzy:

  1. Nowe spanko chyba mu się spodobało :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,gdy wchodzimy do domu to od razu idzie do legowiska ^^

      Usuń
  2. Ładne zdjątka, szczególnie te początkowe :)
    Wyraz pyszczka ma rzeczywiście miły!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia . Przy okazji życzymy wam sukcesów ,gdy Twoja ręka będzie już zdrowa . Legowisko bardzo ładne :D
    Pozdrawiamy,Ala i Czika .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że widać postępy w nauce komend! :)
    Majlo ślicznie prezentuje się na tle liści,
    idealny model! :D
    A posłanko mega! Widać, że psiak jest szczęśliwy
    z nowego leża. ;)
    Pozdrawiamy Ekoni&Flopi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Legowisko jest prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję sukcesów,z doświadczenia wiem jaka to radość gdy coś się osiąga ze swoim ukochanym psem :)
    Tak w ogóle to uroczy ten Twój psiaczek ;)
    Pozdrawiam - Karolina,Bacuś i reszta bandy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje ;) Ja ostatnio nauczyłam Mora komendy "Obrót!", czyli obchodzenia jakiegoś słupka itp. Ćwiczę z nim jeszcze "Turlaj się!" i "Twist!", czyli łapanie swojego ogona :)
    Posłanko też superaśne, kolory bossssskie ;D
    Pozdrawiamy: Wiktoria & Moro

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Majlo ślicznie się na nich prezentuje :) Szczególnie uroczo wygląda na drugim :3 Fotografia oka również jest cudowna! :)
    Legowisko jest bardzo ładne, no i widać, że się Majlowi podoba, a to najważniejsze! ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Exttra foty.
    Majlo jest boski <3
    Legowisko prześliczne, ma fajne kolorki.
    Gratulujemy sukcesów w nauce sztuczek! Uwielbiam tę radość kiedy wałkujesz jakąś sztuczek nawet i kilka dni, aż w końcu się uda. Ja w takich momentach jestem dumna z mojego psa.

    A co Ci się stało w rękę ? :(
    Życzymy zdrowia i pozdrawiamy
    Oliwia z całą Mundkową Ferajną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam naderwane ścięgno :P Niestety bieganie do tyłu na W-Fie nie polłaca

      Usuń
    2. A współczuję, chociaż ja bym chciała bo bym na W-fie nie ćwiczyła :P

      Usuń
    3. No ja nie ćwiczę i to plus .Hehe.Z koleżanka obijamy się.

      Usuń
  10. O... szkoda , życzymy szybciutkiego powrotu do zdrowia. Posłanko i fotki super <3
    Dzięki ,że napisaliście o naszym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać w nowym posłaniu Majlo czuje się dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na każdego psa znajdzie się odpowiedni sposób motywacji do pracy ;) Oby tak dalej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulujemy !
    Widać , że legowisko pożądne :D
    Życzymy dalszych sukcesów .
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM