50 i jeszcze coś

Tytuł trochę nie jasny,ale już tłumaczę.Mamy już równo 50 obserwatorów.Nigdy nie spodziewałam się aż tak wielkiego wyniku.Blog nie ma nawet roku,a już 50.Chcę wam podziękować za każdy komentarz,odwiedziny i obserwowanie,a nawet za zaglądnięcie oraz przeczytanie postu :)


A teraz wytłumaczę dalszą część tematu,a mianowicie "i jeszcze coś". To znaczy wieczorny spacerek ;) Byliśmy dzisiaj na boisku.Tam sztuczkowaliśmy,biegaliśmy itp.Mamy kilka fotek




Moje ulubione



Jeszcze raz dziękujemy za wchodzenie na naszego bloga.To wiele dla nas znaczy.DZIĘKUJEMY!!
PS.Niedługo na blogu będą zmiany!!
Pozdrawiamy

Komentarze

  1. Czekamy na zmiany i cieszymy się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy nadzieję że będzie jeszcze więcej obserwatorów i ciekawych postów. Śliczne zdjęcia=)
    Majlo ma piękne szeleczki!

    Pozdrawiamy Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, nie dziękuj - Zasłużyłaś sobie ;3
    Twoje posty są wspaniałe, a ogólnie cały blog jeszcze lepszy!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    Oliwia&&Mundek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego-jest co obserwować! :D
    Gdy tylko bloga znalazłam i przeczytałam jeden post, od razy dodałam się do obserwatorów! I nie żałuję tego :3
    Pozdrawiamy-
    Berdo<3 Frajda<3 Zosia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale nie masz za co dziękować ! Świetny blog = duża oglądalność ! Majlo jest przecież uroczym psiakiem ,a Twoje posty są interesujące ,a jak się rozpisujesz to bardzo wciągają :D Z niecierpliwością czekamy na kolejne posty no i oczywiście życzymy jeszcze wielu blogowych sukcesów !
    Pozdrawiamy,Ala i Czika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacją :) 50 obserwatorów to coś :) Ha ha ha na zdjęciu z obserwatorami jest Ivuś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! Nie dziwię się ten blog jest wspaniały ! Życzę dalszych sukcesów :D
    P.s. Mam trochę dziwne pytanko- ile Majlo ma cm. w kłębie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwne pytanie.
      Hmm.Za bardzo to nie wiem.Wydaję mi się,że może tak ok.43-45.
      Postaram się go w najbliższym czasie zmierzyć.

      Usuń
  8. Gratulacje! :)
    ps. nie tylko nasze koty mają zapas karmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to już jest 51 obserwatorów! :)
    Gratulacje.
    Majlo ma śliczny pyszczek. :)

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję ;) U mnie jest na razie tylko 10 obserwatorów, ale mój max. komów to 6 :( Ale poczekam. Muszę się rozkręcić i w ogóle, na razie nie ma za dużo zdjęć bo jestem chora i nie mam jak robić na dworze.
    Pozdrawiamy: Wiktoria i Moro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się teraz przeziębiłam i uczymy się w domu sztuczek.

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: