Możemy pomóc...

schroniskom w całej Polsce głosując na stronie
  furkidz.eu .
Wchodząc na tą stronę wyświetli się nam sonda i możemy zagłosować raz na jedno schronisko.Trzy schroniska/organizacje które otrzymają najwięcej głosów otrzymają 20,15 i 10 obroże z serii Active.

A tu wyjaśnienie od FurkidZ ze strony furkidz ;)  :

Sonda

Kochani,
tak, jak pisaliśmy:
Aby głosowanie było fair, każda osobą może zagłosować tylko JEDEN RAZ! Dlatego prosimy rozważnie podchodzić do tematu, bo po oddaniu głosu, nie będzie możliwości zmiany, ani ponownego głosowania.
Aby doprecyzować: każda osoba może zagłosować tylko jeden raz w jednym miejscu (np. w domu). Nie mamy możliwości sprawdzenia, czy jedna osoba nie głosuje też w pracy czy w szkole, więc tego nie możemy Wam bronić. Możemy natomiast sprawdzać adresy IP głosujących.
Jeżeli okaże się, że jedna osoba zagłosowała np. 20 razy, dodane głosy będą usuwane i będzie wstyd.
Jeżeli nasz apel nie podziała na głosujących wielokrotnie, będziemy zmuszeni do dyskwalifikacji organizacji, na które głosują!
Zależy nam na uczciwym konkursie w szczytnym celu a nie kombinowaniu "jak tu obejść przepisy", w końcu wszystkim nam zależy na PSACH!

 Pozdrawiamy:
 

Komentarze

  1. Zagłosowałam :D
    Fajna sprawa :D
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wystarczy kliknąć,a zafunduje się psiakom obroże.

      Usuń
  2. Zagłosowałam. Chce pomóc ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam od razu jak to się tam pojawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. już głosowałam na nasze charciole w potrzebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosik na potrzebujące goldeny xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oddałam głos na Beagle :)(E-Beagle)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałyśmy!
    Super sprawa! ;)
    Pozdrawiamy Ekoni&Flopi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak samo jak IB na goldeniachy =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam zagłosować, a tu koniec głosowania... :(
    No cóż, może następnym razem? :))
    Oo..widzę, że zmienił się wygląd bloga.! ;)
    Bardzo fajnie jest tu u Was :)
    Dziękujemy za komentarzyk u nas ;)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zapomniałam o szkicu Beagla... :(
      Postaram się na następną notkę.! ;)

      Pozdrawiamy :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: