Jest!!

Jest u nas śnieżek.Co prawda nie tak dużo jak wczoraj,ale jest.Łaciat szalał niczym piorun z nową zabawką wygraną w konkursie u frodo-skoki.pl pt.  Pies-nikt go nie zastąpi.Dostaliśmy gumowego kurczaka i smaki Pedigree Markies.Majla był po prostu uradowany.Pięknie aportował kuraka.Jest duży i Majlowi jest go dobrze chwytać. Dziękujemy Weroniko za cudowne prezenty.Smaki również Majlowi bardzo smakują.


Wczoraj były także Mikołajki i te nogrady Majlo dostał jako prezent nr.1 ,a nr.2 to długa zabawa na śniegu kurczakiem.Czasami zwykła zabawa wystarczy dla psa niż jakieś smakołyki.




I macie jeszcze Tosię:



Pozdrawiamy

PS.Niektóre fotki rozmazane,ale to pod wpływem szaleństwa łaciata.Próbowałam jakoś uchwycić,ale nic :P

13 komentarzy:

  1. Fajnie, fajnie. Znam ta. Mój pies też jak zobaczy śnieg dostaje "szaleństwa". ; )
    Pozdrowiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ty chyba prawie każdy pies dostaje szału gdy zobaczy śnieg :>
    Dzisiaj mamy śniegu za kostki jestem taka uradowana!
    Masz rację psu nie potrzeba dużo smakołyków i zabawek wystarczy dużo ruchu, wygłupów it.p. Wtedy pies jest całkowicie zadowolony!
    Pozdrawiam i zapraszam do komentowaia i obserwowania naszego blooga:
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja znam pewnego yorka- kolegi Klarci, który po prostu... boi się śniegu. Jest szczeniakiem około 4 miesięcznym, być może jeszcze się z nim nie zaznajomił :)

      Usuń
  3. Moro nienawidzi piszczących zabawek, zwłaszcza kurczaków, ale jak Łaciatowi się podoba, to super ^^
    Pozdrowionka *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, moja Flopka po ujrzeniu śniegu również szalała jak nigdy. ;)
    Super nagrody, widać, że Majlo był prze szczęśliwy.
    Fajnie się prezentuje na tle białego puchu. <3
    Tosia jest śliczna, te oczyska... :P
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe. Moja Sisi zakopane się w obiegu tak żeby jej nie było widać.A gdy udaje że idę domu biegnie jak piorun dookoła mnie:)
    Zapraszam do mnie:)
    yorkshireterrier-sisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia ;) Majlo widać lubi śnieg.
    Tosia przeurocza.A no i gratulacje z wygranej
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, extra kurczak - mieliśmy tego samego ale Majlo go podziurawił o.O

    Mam pytanie - Jak przekonałaś rodziców na chomika i królika? Moja nie chce się zgodzić na gekona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chomika i królika przekonał mnie tato.Wystarczyło przekonać mamę.Gdy moja mama zobaczyła jaki ten chomik jest mały i uroczy to się zgodziła.Z królikiem było mamę gorzej przekonać.Tato zawiadomił w domu,że jego koledze urodziły się małe,więc od razu pojechaliśmy zobaczyć.Mama powiedziała:Że nie potrzebny nam królik.Ale po obiecaniu dużej i dokładnej opieki nad nim,mama dalej nie była przekonana.Więc tato powiedział,że to moja decyzje czy go chcę czy nie.I wybraliśmy jednego.Pan chciał dać dwa xD

      Usuń
  8. Z zabawą nic nie może się równać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy pies, jak i człowiek kochaa śnieg. Rufi np. dziś biegał jak szalony i się w nim tarzał. Kocha biegać i w nim podskakiwać ;D No i oczywiście ... fajny kurczak :D

    Pozdrawiamy !
    Zuzia & Rufi

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zabawka! Gratulacje wygranej. Tosia to mała ślicznotka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh widać, że się świetnie bawicie. ;)
    Super, że zabawka Majlowi się podoba.

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM