Nie takie miłe na jakie wygląda

Sylwester kolorowa noc,która wygląda "pięknie"? Może z naszego punktu widzenia,ale z perspektywy naszych czworonogów wygląda inaczej.Dla psa sylwester jeden z najgorszych dni. Po pierwsze : fajerwerki,dla nas piękne i kolorowe,a dla psa głośne i przerażające(!!) ,ale są jeszcze petardy,które mogą przyprawić dreszcze dla człowieka,a co dopiero dla psa o czułym słuchu!!  Znalazłam w sieci filmik pt.
"Pomóż psu przeżyć sylwester"
Zachęcam do obejrzenia są naprawdę cenne wskazówki i pomocne rzeczy:
Ale mam coś jeszcze dla was.


Głupota ludzka nie zna granic o czym świadczą te dwa powyższe filmiki.Nie wiem jak można pozwolić psom biegać obok petard i łapać je do pyska.To przecież bardzo niebezpieczne!!! Więc lepiej pomyśleć zanim dopuścić psa do jakiego kol wiek materiału wybuchowego.
Pamiętajcie to,że fajerwerki są dla nas piękne i ekscytujące to nie znaczy,że pies również będzie je spokojnie podziwiać i machać ogonem na ich widok!
"Nie chcę ich widzieć,ja się boję!!"
"Nie chcę świętować tego koszmaru :("

Tu kilka fotek Majlaka:


Pozdrawiamy

15 komentarzy:

  1. Co tu więcej mówić? Prawda i tyle. Głupota ludzka nie zna granic, ale niestety nic na to nie możemy poradzić.
    Choć ja mam to szczęście, że mój Miki nie boi się głośnych petard i wybuchów. ^^
    Majlo jest śliczny i ma ciekawą obróżkę. :D

    Widziałam Twój komentarz pod moim postem "Grafika". Napisz mi na pocztę jak wyobrażasz sobie banner. W sensie chodzi mi o to, że masz napisać: kolorystykę, link do zdjęcia, czcionkę, rodzaj: zwykły czy ruchomy. ;)

    Sandra & Miki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam ci w komentarzy w zakładce Grafika ;)

      Usuń
  2. Majlo na ostatnim zdjęciu można powiedzieć,że wyraża swoją dezaprobatę dot. powyższego zachowania osób z filmików. Na tym poprzestanę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak głupota ludzka nie zna granic..
    Szczerze moja rodzina nie toleruje petard, m.in chodzi także o psy.
    Czyli nie puszczamy ich, fajnie je się ogląda przez okno ale dotad z naszego podwóka i z naszych rąk nie wyleciała i nie została zapalona ani jedna petarda.
    A Fado nie boi się burzy i petard także. Więc nie mamy problemu.
    Pozdrawiamy. A Filmik moze da ludziom do myślenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem co wiąże się z sylwestrem. I popieram zdanie ,,Ludzka głupota nie zna granic".
    Pozdrawiamy
    Z&R

    OdpowiedzUsuń
  5. Używanie petard jest zakazane, nie tylko w Sylwestra. Ile to razy zabawa nimi skończyła się nieszczęściem (nie tylko dla zwierząt)? Ktoś, kto ma trochę oleju w głowie wie, gdzie kończy się zabawa. Tyle tylko, że głupców na świecie nie brak...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w 100% z Tobą i moimi przedmówcami. No i jeszcze do tego filmiku "Kropka vs. petardy" jest opis: "Mój pies czeka cały rok aby łapać petardy na sylwestra" - hah, no faktycznie. Tak samo by było jak bym ja powiedziała że mój pies czeka cały czas żeby poszczekać na listonosza. Widać że "Kropka" na tym filmiku jest zdezorientowana, i tak na prawdę nie wie co ma robić a to że od petard nie ucieka, to nic nie oznacza :/
    Mina Majla na ostatnim zdjęciu zabójcza :D
    Pozdrawiamy,
    O&M

    OdpowiedzUsuń
  7. W pełni się z Tobą zgadzam! Ja najchętniej zaszyłabym się w jakimś kącie razem z Morem i wogóle nie puszczała tych petard. A co do filmików - normalnie brak słów. Mam nadzieję, że takie głupie pomysły raczej więcej nie będą miały miejsca.
    Pozdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie to samo miałam na myśli w czasie oglądania filmików - głupota ludzka nie zna granic . No i jeszcze się z tego śmiać ...
    Porady bardzo przydatne . My jutro od rana się przygotowujemy z Kropuśką aby to przetrwać . Rano jadę na zakupy , kupujemy jakieś kosteczki .
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mądrze napisałaś o tych fajerwerkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie opisane, oby było więcej takich postów, które uświadamiają ludzką głupotę. Po prostu przy niektórych przypadkach scyzoryk w kieszeni się otwiera... brak słów.
    Moje koondle na szczęście mają głęboko gdzieś te petardy C:
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała prawda.Pierwszy filmik bardzo przydatny a kolejne to po prostu nie mam już słów...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że jak najwięcej osób przeczyta ten post! Brak mi słów na te filmiki... Okropieństwo, kompletna bezmyślność i głupota! D:

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje pieski panicznie boją się fajerwerków... :(
    To już staruszki, mają po 12 lat ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo pisać... Szczera prawda!
    Może niektórzy lubią hałas, ale psiaki na pewno nie!
    Co do filmików... Uh. mowę mi odjęło jak je zobaczyłam. Głupota, po prostu głupota.
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM