SPK

Logo Parku
Tak jak mówiłam,a raczej pisałam w poprzednim poście wybraliśmy się na ok.1 godzinny spacer do SPK(Stobrawskiego Parku Krajobrazowego),który jest tak jakby w mojej wsi. Tu macie link do strony SPK:
http://www.stobrawski.strefa.pl
Więc ok.godziny 15:00 wzięłam naładowane baterie do aparatu,szelki,smycz i pas na biodra(spacer miał być o 13:30,ale z powodu długiego ładowania się baterii wyszliśmy później :P) i wyszliśmy na dwór założyłam Majlowi jego "kochane" szeleczki których nie cierpi xP,zapięłam smycz i w drogę.Przechodziliśmy obok dwóch suczek,Majlo zaczął piszczeć i ciągnąć,czyżby miłość ?? xD Później po kilkunastu sekundach skręciliśmy w lewo na skróty drogą polną,w tym samym momencie nos wkroczył do roboty,ale nos nie był sam przecież jeszcze uszy,które zatrzymują zapachy :D Mając beagla już dwa lata,jak zawsze zwiększyłam mu długość smyczy,aby chodził sobie tak jakby na luzie. Doszliśmy do skrzyżowania ,nastąpiła komenda siad i ,że tak powiem "grzeczny" pies usiadł z miną pytającą "Przechodzimy czy nie??" ,więc przeszliśmy na wały przeciw powodziowe,a pies uradowany tyloma zapachami zaczął pracować.Chodziliśmy sobie wałami i STOP komenda siad,zostań. Majlo se myśli --> "Wyciąga aparat bać się czy nie,uciekać,czy czekać? Czekam,może będzie kiełbaska :D "  Cyk,cyk,cyk i jest kiełbaska !! "Aleś ty dobra paniusiu". Pani siada na trawie,a pies z nadzieją,że dostania kiełbaskę biegnie wprost na panią i patrzy na ręce,a tam kiełbasy ni ma tylko aparat :P. Później pani puszcza smycz i pies se chodzi. I tak czas leci ,leci i robi się ciemno więc czas do domciu.
Tutaj mapka :
A teraz zdjęcia z Parku SPK :)













I kilka zdjęć parku:



I na koniec ostatni bajgiel:
Pozdrawiamy & życzymy szczęśliwego nowego roku :)

Komentarze

  1. Widać ,że spacerek udany i miły :) No i jak zawsze prześliczne fotki ^^. Majlo pewnie szczęśliwy i zadowolony wrócił do domu - bo w końcu szczęśliwy beagle to zmęczony beagle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to spacerek się udał ;)Najbardziej podoba mi się 9 zdjęcie od góry. Super ;)
    Pozdrawiamy !
    Z&R

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię oglądać zdjęcia z duszą, a te jak najbardziej takie są :) Można pokazać na zdjęciu psa, a można pokazać to co ten pies czuje i tego oczekuję po fotografii.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spacerek bardzo konkretny i jak widzę udany.
    Zdjęcia śliczne, kocham te oczyska Majla. ;)
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościć!
    U mnie w okolicy nie ma żadnego parku, ale mocno poszkodowane nie jesteśmy, gdyż naszą miejscowość otaczają liczne jeziora i lasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać spacerek był udany :-) Bardzo fajnie,my również życzymy szczęśliwego nowego roku! Zdjęcia są cudowne.A Majlowi na pewno smakowała ta kiełbaska.xD
    Pozdrawiam! I zapraszam do nas [nowy post] :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spacerek udany ,czyli jest super . Zdjęcia coraz lepsze -tak trzymać .
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego 2013 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były już chyba ostatnie takie zdj.Bo pada mi bateria w moim i robiłam zdjęcia cyfrówką rodziców.A mój aparat to Nikon Coolpix L25 :P

      Usuń
  8. Jakie fantastyczne tereny! Chciałabym mieć takie na co dzień, bo w takich parkach chyba nie można puszczać psów luzem. Fajny spacerek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mieszkam na wsi, ale takich cudnych terenów u mnie niestety nie ma. No, jest jeszcze Majkel - u mnie też takiego superowego beagla nie ma ;)
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: