Wena ?!?

Miałam dzisiaj "mini" wenę,a co z tej weny wynikło ..... ten przeciętny wierszyk
W zimowe dni.....
pan Łaciaty sobie śpi.
Długi wierszyk co nie? xD W końcu to "MINI" wena.
Ale właściwie to śpi w zimowe wieczory,ale dni bardziej się rymują.Trudno!! Ale chyba to bez różnicy.
Co u nas?Hmm ... znów poniedziałek,a więc:
  • szkoła
  • pies
  • lekcje
  • spać
Dosyć nie szczegółowy plan,ale nie ważne  jest w planie np. WC czy mycie zębów ;D Cały tydzień od poniedziałku do piątku leci nam tak samo.Cudem jest pójść na spacer w tygodniu!!Dzisiaj cudem okazało się 10 minut zabawy śniegiem(!). Rzucałam  sobie śniegiem w górę,a MJ sobie łapał.Fajnie było.Świetnie skakał.Oczywiście nie za wysoko,bo jak już zapewne wiecie łaciaty ma nadwagę(nad czym pracujemy),a przecież nie chcę,aby dorobił się dysplazji czy choroby stawów!!Więc uważamy.
O a przed chwileczką przyszedł mi SMS ,że wygrałam 100,000 zł!! xD Fajnie co nie???Ale robią ludzi w balona.Nie cierpię takich SMS.Dobra,ale to nie blog o mnie.
Majloś teraz sobie śpi,a ja piszę wam posta.Więc mamy luz,na razie.Czekają mnie jeszcze lekcje z matmy:P  mam nadzieję,że mój wierny pomocnik mi pomoże i po dopinguje.A i zapomniałam wspomnąć,że nasze kochane czerwone szeleczki są popsute!!!Zatrzask się połamał :P Nie miały nawet roku,a tu klops.Dobrze,że połamały się na podwórku,a nie na spacerze bo tak to łaciat by sobie czmychnął,a ja nic o tym nie wiedząc poszła bym sobie do domu(znając mnie).To na święta Majlo będzie miał jeszcze nowe szeleczki. Eh jak tak wszystko nam się będzie tak szybko psuło to nie wyrobie ze zbieraniem kasy.Musimy teraz kupić jakiejś porządne może guardy albo norwegi.Zależy :|  Hmmm.Co by tu jeszcze.Aha tak nasza obróżka może przyjdzie za jakieś 5-9 dni,lub wcześniej.A adresówka za ok.4 dni. I zaoszczędziłam na przesyłce bo tylko ok 1,94 ,a przesyłka to chyba list polecony priorytetowy lub sam priorytetowy. Ok nie będę was już zanudzać tylko wrzucę fotki.

A tu zdjęcie ostatniego spacerku(wczoraj) z naszymi już popsutymi :P czerwonymi DINOwymi szeleczkami :
Pozdrawiamy:

Komentarze

  1. Ładne legowisko, ładne szelki : )
    Twój plan jest idealny do mojego :)
    Tez tak mam tylko ze w innej formie:
    :kościół
    :szkoła
    :pies
    :noc
    Heh . Zapraszam do mnie : )
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śmieszny post :P
    Fajny lecz zabawny ;P
    Majlo na pierwszym zdjęciu wyszedł fantastycznie muszę powiedzieć!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że szele się popsuły. A wierszyk bardzo fajny! Możesz jeszcze coś dopisać do rymu, będzie trochę dłuższy, ale i tak bardo mi się podoba. :) Ja nigdy nie miałam weny do pisania wierszy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnego poranka,nudząc się na matematyce wymyśliłam o wiele dłuższy wierszyk, lecz na temat polityki ;D
      Zabawny masz dywanik, w samochodziki :D

      Usuń
  4. Wiersze... o nie. XD Ja raz ułożyłam jakąś mało logiczną prozę. ;)
    Stokroć wolę rysować i pisać opowiadanka. :>
    Zależy kto na co ma wenę. XD
    Flopka wygląda tak samo jak Majlo, raciczki podkulone i w głęboki sen! :3
    Choć na śnieżku lubi też poszaleć.
    Pozdrawiamy i miejmy nadzieję, że znów dostaniesz wenę na pisanie. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: