Śnieżnie

  U nas dalej śnieg się trzyma,a mróz osadził się na wszystkich drzewach w okolicy(!). Co wygląda bardzo pięknie.
Informuję was również,że na Boże Narodzenie Majlo dostanie obrożę z FurkidZ wzór .... Rainbow Puzzle!!Do tego IDholder+adresówka niestety nie z QuickTag'a lecz z innej firmy.Nie wiem dokładnie z jakiej.Ale nie jest zrobiona z "tandetnego" Laminatu Grawerskiego lecz ze stali.Zamówiłam tu:
  http://allegro.pl/adresowka-identyfikator-dla-psa-super-jakosc-i2820384058.html
A teraz zdjęcia.
To zdj. piękna na drzewach:

 
Więcej zdjęć tu  LINK

Dziś Majlo miał sesję zdjęciową.Ćwiczyliśmy także przywołanie(z czego też mamy fotki :O
To nasza prezentacja xD :









A teraz moje ulubione foty :D :
















Pozdrawiamy:

Komentarze

  1. Zdjecia są cudowne!
    Ostatnie jest najładniejsze: "Ja fruwam" :D
    Zapraszam do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda zimą niesamowicie. :)
    Przez chwilę zastanawiałam się, co przedstawia drugie zdjęcie z ulubionych, aż w końcu trafiłam. x) Krwawa ofiara zabaw beagla, miejcie się na baczności ludzie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dobre :D
      Kiedyś to była cała lalka,ale dzień po dniu miała wyrwane części ciała :ręce,nogi,aż w końcu głowę!!Później głowa zostało przeze mnie pozbawiona oczu,aby mój "wampir" się nie zadławił !!!

      Usuń
  3. Ahh zima! :) Fajna adresówka.
    Cudne zdjęcia.

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że u Was również nieźle sypnęło śniegiem. :)
    Majlo wygląda czadowo! Te uszka.. <3
    Adresówka również niczego sobie. :>
    Pozdrawiamy E&F,

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimą wszystko jest piękne... U mnie też sporo śniegu ^^ Majlo słodko wyszedł na fotkach ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia ! U nas wczoraj wszystko wyglądało bardzo podobnie jak u ciebie ,dzisiaj już trochę się pozmieniało ,ale i tak jest pięknie ; ) Adresówka jest bardzo fajna,obroża także -sama ją zamawiam .
    Pozdrawiam,Ala i Czika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas drzewa wyglądają tak samo :-) Obroża Rainbow Puzzle to jedna z moich ulubionych tej firmy, będzie pasować do Majla ;-) ID Holder- bardzo przydatna sprawa, z łatwością można przekładać adresówkę do różnych obroży! Świetne zdjęcia biegającego Majla z powiewającymi uszami!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Majlo chyba ucieszył się na widok śniegu :) Na większości zdjęć ma uroczą minę, taki wyraz pyszczka jest chyba charakterystyczny dla Beagli. Wybrałaś ładny wzór i zainteresowałaś mnie ofertą tego sklepu - może moje też dostaną coś pod choinkę? Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam,że te obroże są bardzo mocne i trwałe.To będzie mój pierwszy zakup więc nie mogę za dużo o tym powiedzieć,bo sama nie wiem.Ale ta firma ma bardzo porządne rzeczy w nie za dużych cenach.

      Usuń
  9. U nas też tak wygląda wszystko <3
    Ja osobiście nie przepadam za tą obrożą ale muszę przyznać że na Majlu będzie świetnie wyglądać. Ja także zamawiam IDholder.
    Ostatnie zdjęcie zabójcze - " I fly" - hah ;3
    Fajny ten drugi blog ze zdjęciami. No nie powiem, robisz coraz ładniejsze zdjęcia!
    Pozdrawiamy,
    Oliwia&Mundek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez ten Twoj psiak jesy fotogeniczny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ! Majlo super wychodzi na zimowych zdjęciach :)
    Pozdrawiamy, Z&M

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!
    U nas jest podobnie =)
    Cudowna adresówka!

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście ładnie to wygląda :)
    U mnie też już śnieg i mróz...uwielbiam zimę :P
    Ładna ta obroża dla Majla,też muszę się zabrać za świąteczne zakupy dla zwierząt.
    Urocze zdjęcia ^^
    Pozdrawiam.

    PS: www.bernenczykbacus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: