Ferie/Sztuczki

Witamy z wiadomością,a mianowicie od dzisiaj "mamy ferie". A to znaczy więcej czasu dla Majla,aktywność,spacery,sztuczki i inne treningi!! Dzisiaj to raczej na spacer mi się wyjść nie uda,ale może uda mi się pójść na dwór pobawić się z bajgielkiem.

Teraz może opowiem wam trochę o wczorajszym dniu,tzn. Niedzieli.Tak więc dzień zaczęliśmy,a raczej ja zaczęłam od pobudki o 11.00 xd,gdy zeszłam na dół psiak już na mnie czekał.Cza było zjeść i okey,wzięłam piłeczkę i pobawiliśmy się potem poszłam pooglądać sobie TV i łaciat za mną,obowiązkowo wskoczył na kanapę i leżał obok mnie ;) Nadszedł obiad i po obiedzie jeszcze pooglądaliśmy TV. I wreszcie byłam gotowa na.......,a na to tak jak pisałam w poprzednim poście miałam zamiar nauczyć Majla sztuczki "Cofnij". I zaczęłam coś kombinować,co by tu zrobić,aby się cofnął i nagle przypomniałam sobie filmik,który oglądałam ostatnio na YouTube z instrukcją jak nauczyć psa cofania,jeśli chcecie obejrzeć to tu macie link    KLIK    filmik wykonała Passion z bloga o Soni i Skwarku .Bardzo fajny filmik ;)
A co do nauki to Majlo próbował się coś tam, jakoś tam cofać i trochę mu wyszło.Robiłam tak jak na instrukcji,że szłam przed nim ze smakiem i klikerem.Powiem,że coś tam wyszło,ale wielkich sukcesów nie ma,ale dobrze mi z tym.Wolę podchodzić małymi kroczkami do sukcesu,a sukces będzie wtedy bardziej cieszył :) A pro po sztuczek mam zamiar zamówić dzisiaj książkę,ze sztuczkami.Są tam instrukcje i zdjęcia.Tytułu nie podam,zobaczycie jak przyjdzie ;D Ale dam wam podpowiedź TO NIE JEST KSIĄŻKA "101 PSICH SZTUCZEK". O i nauczyłam wczoraj Majla wskakiwanie na pufę!! To rozmazane zdjęcia Majla na pufie(niestety w aparacie padła mi bateria)
I inne fotki ;)












Pozdrawiamy i życzymy udanych ferii

Komentarze

  1. Majlo jest śliczny...
    Ale masz fajnie że masz FERIE!
    Mi się zaczynają 11 lutego -,-
    Ej a gdzie można kupić książkę o sztuczkach?
    P.S Ty masz jeszcze choinkę w domu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie,ale te niektóre zdj.są jeszcze z przed tygodnia ;) a wtedy jeszcze była.
      książkę o sztuczkach można kupić prawie wszędzie w księgarniach internetowych ;)

      Usuń
    2. Aha dzięki :*
      Majlo faktycznie jest podobny do mojego Dropsia tylko Drops jeszcze nie poszedł wszerz..

      Usuń
  2. To w takim razie nam nie pozostaje nic innego jak życzyć Wam udanych ferii i sukcesów w nauce sztuczek :)
    Zazdroszczę ferii, mi się właśnie skończyły :<

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się ferie zaczynają jak Tobie kończą ;)
    To życzę powodzenia w nauce "cofania" i oczywiście czekam na relację jak Wam idzie.
    Widziałam kiedyś tę książkę w księgarni,miałam na nią chrapkę,ale jednak się wstrzymałam bo na razie mam do przeczytania "zaklinacza psów".
    A te zdjęcia to takie niektóre świąteczne jeszcze,a ja od wczoraj nie mam choinki :(
    Pozdrawiam i udanych ferii! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się już ferie skończyły a było tak fajnie ... nowe sztuczki i 6 godzin na polu! A teraz szkoła :( To my życzymy udanych .
    Powodzenia w nauce ! Przy Bonie nie wychodziła ta metoda co na filmiku xD
    Fotki są super!

    P.s. I jak jedziesz na obóz z PP zmieniło się miejsce i organizatorki itd. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jade.Zobacze gdzie teraz będzie ;)

      Usuń
    2. W opolskim pod Warszawą , jak masz FB to dołącz do grupy a jak nie to tu masz forum :http://www.dobrypiess.fora.pl/

      Usuń
    3. Ale woj.Opolskie nie jest pod warszawa ;) To jest w woj.Mazowieckim tak?? Bo ja w woj.Opolskim mieszkam

      Usuń
    4. o zawsze coś palnę xD jak się nie uważa na to co się pisze to tak jest :) No ale właśnie pod WaW-ą To ja pojedziesz :)

      Usuń
    5. Już nie ma miejsc, można się na listę rezerwową zapisywać!

      Usuń
  5. Ja też mam ferie :) No i powodzenia w nauce :)
    Mam tą książkę i jak dla mnie jest bardzo dobra :) No i Rufi też lubi ze mną oglądać TV :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd Ty wiesz jaka to książka ? o_O

      Usuń
  6. Jakie ma śliczne oczy o.O
    Ja też mam ferie:)
    No to powodzenia w nauce.
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe ostatnie zdjęcie, ta rozkosz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych ferii! Też mam tąę książkę, sztuczki są fajnie wyjaśnione, choć większość już znałam ;) Powodzenia w nauce cofania!

    OdpowiedzUsuń
  9. A nam się już ferie skończyły... -.- No, ale cóż życzę Wam, aby Wasze tak szybko nie minęły. ;) Powodzenia w nauce cofania! Praktyczna sztuczka.. Może i Flopę to zainteresuje? ;D
    Zdjęcia ujmujące, szczególnie ten nosek. <3
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też jest przykro . Tak podejżewamy kogoś ale nie moge zdradzić kto . A i masz fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również właśnie zaczełam ferię ;) No i powodzenia w sztuczkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno obejrze ten filmik! O, mam ksiazke 101 psich sztuczek! Bardzo fajna chociaz pies przypomina juz za bardzo czlowieka... O 11? Nigdy tego nie zrozumiem. Ja wstaje w weekend o ok 8 a i tak jestem wyspana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My już skończyliśmy ferie ale też ćwiczyliśmy cofanie =)
    Cudowne zdjęcia!!!

    Pozdrawiamy Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ;P
    Majlo jak zawsze ślicznie na nich wychodzi ;)
    Ciekawe jaka to książka...? No cóż poczekamy.. ;P
    Ja też mam w planach kupić jakąś w miarę książkę ze sztuczkami ;)-Może się od Ciebie doradzę? ;)
    Życzymy Wam powodzenia w nowej sztuczce ;)
    A filmik rzeczywiście świetny ;) Bardzo bardzo proste instrukcje i na prawdę świetny jest.! ;)
    Jeszcze raz powodzenia ;)
    Mam nadzieję, że portret będzie niemal gotowy ;)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: