Biało

U nas bardzo,bardzo biało i dalej z nieba leci biały malutki puch :) Chociaż są też minusy tzn. temperatura na minusie. Rano u nas było -7. Ale z radością czekamy na wiosnę i mamy nadzieję,że już w marcu pojawią się pierwsze promyki ciepłego słoneczka :D A wtedy już wiadomo co będziemy robić(agi,sztuczki,frisbee,aport,spacery). Teraz na spacery to za często nie chodzimy,na razie mamy okres lenia :P Chyba,że potrenujemy sztuczki czy posłuszeństwo w domu lub w garażu. Wczoraj dopracowaliśmy trochę komendę leżeć,mianowicie tylko macham ręką w dół z ok.30 cm długości i piesek leży.Jak dla mnie to też sukces,dla mnie nawet najmniejszy sukces się liczy. Mamy jeszcze w planach popracować nad agi czyli mniej więcej nad startem z oddali(pies siedzi kilka metrów od właściciela,a gdy właściciel zaczyna biec,pies też..) i nad skupieniem się na mnie podczas biegu,bo zdarza się też ,że Majlo ucieka podczas biegu na torze :P ,ale pracujemy.

A jeśli ktoś nie widział sztuczkowego filmiku to,proszę:
Pozdrawiamy:

Komentarze

  1. U nas też biało, biało i biało!
    Zaspy ponad 1m. Zimno jak cholera -,-
    Teperatura na minusie. Palce marzną. Obiektyw marznie -,-
    No nic. Tylko szukać wiosny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie średnio...Trochę śniegu jest ale nie ma u Nas puchu no może jest ale nie świeży -,-
    My też czekamy na wiosnę znaczy ja czekam na wiosnę bo nie lubię zimy ale za to Dropsek uwielbia
    Gratuluję sukcesów
    Majlo jest podobny do Dropsia jak się tak przyglądałam <3 są takie fajne z nich Zamuleńce :D
    Zapraszam do mnie ;) na nasze-beagle i Pozdrawiam całuskiii dla Majlusia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas cały czas było biało. Mróz, śniegu po kolana. Mi to tak bardzo nie przeszkadza, no ale ta wiosna by się już przydała ;)
    Życzymy sukcesów w nauce nie uciekania z toru :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas,
    Oliwia&Milo.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też jest baaardzo biało, ale byłyśmy dzisiaj na długaśnym spacerze :D
    Majlo jest mistrzem sztuczek! Bardzo wiele potrafi ;)
    A zdjęcie łapek jest cudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dość tego śniegu, choć dzisiejszy dzień super się zapowiada ;) No i gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też nieźle sypnęło, choć wydawało się, iż to już koniec zimy. ;)
    Ale cóż, jak nie spojrzeć, bliżej mamy już bardziej do wiosny.
    Świetnie, że Majlo nauczył się tyle w ostatnim czasie, jesteśmy pod wrażeniem. :>
    Śliczne zdjęcia! Rozkochałam się w tych łapkach. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę śniegu , a u nas też jest :(
    Ja też z niecierpliwością czekam na wiosnę .
    Popracujecie i będzie ok :)
    Życzymy sukcesów ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: