Pierwszy rok blogowania

Wczoraj minął rok od dnia kiedy założyłam bloga(17.02.2012r.). Na początek chcę wam podziękować za zaglądanie,komentowanie,czytanie i obserwowanie mojego bloga.Gdy rok temu zakładałam tego bloga nie sądziłam,że będzie go czytać/obserwować,aż ponad 60 osób.I,że będę mieć więcej niż 2/3 komentarze. Na prawdę bardzo szczerze wam dziękuję.Ale oczywiście blog nie zaistniał by bez Majla i Ciapki. Także im składam podziękowania za grzeczne pozowanie do zdjęcie i wytrwałości w szkoleniu przeze mnie :)
Teraz podsumowanie(Statystyka) bloga:

Wyświetlenia:


Liczba wyświetleń dzisiaj
: 54
Liczba wyświetleń wczoraj
: 69
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu
: 1 298
Łączna liczba wyświetleń


:
11 698

Liczba wyświetleń według kraju

Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga
WpisLiczba wyświetleń
Polska
10137
Francja
565
Rosja
316
Stany Zjednoczone
163
Wielka Brytania
110
Niemcy
62
Ukraina
48
Czechy
16
Włochy
14
Holandia
13

Liczba wyświetleń według przeglądarki

WpisLiczba wyświetleń
Firefox
7738 (66%)
Chrome
2489 (21%)
Internet Explorer
828 (7%)
Mobile Safari
262 (2%)
Opera
239 (2%)
Safari
75 (<1%)
NokiaBrowser
34 (<1%)
Dolfin
19 (<1%)
Epiphany
3 (<1%)
Netscape
2 (<1%)
Obraz przedstawiający najpopularniejsze przeglądarki

Liczba wyświetleń według systemu operacyjnego

WpisLiczba wyświetleń
Windows
10952 (93%)
Android
273 (2%)
Linux
206 (1%)
Ubuntu
69 (<1%)
Macintosh
41 (<1%)
Other Unix
41 (<1%)
Symbian/3
34 (<1%)
SAMSUNG
16 (<1%)
iPhone
16 (<1%)
iPad
15 (<1%)
Obraz przedstawiający najpopularniejsze platformy

A z okazji rocznicy bloga mamy dla was filmik sztuczkowy w 95% z wszystkimi sztuczkami

 PS.Filmik już w HD :)

 Pozdrawiamy

















Komentarze

  1. Gratulujemy! :D
    Jak ten czas leci, prawda? ;)
    Życzymy, aby wszystkie statystyki na następną rocznicę wzrosły dwukrotnie, a nawet trzykrotnie! :P
    Ps. Filmik świetny. :>
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu wejść na bloga itp.
    Super filmik!Dużo Majluś umie sztuczek!
    Hyhy musisz do mnie wpaść i nauczyć Dropka kilku sztuczek :D
    Zastanawiam się jak Ty zrobiłaś filmik,że masz napisy np. na początku ,,Majlo'' ja jak oglądałaś filmiki mam normalnie bez napisów :/ Nie znam się tak bardzo :/
    P.S bardzo ciepło jest u Ciebie :D Zapraszam do siebie!Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy!!!!!!!!!!!!!!! No ale nie ma się co dziwić bo blog na prawdę jest wspaniały . Taak samo jak filmik brawo!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję okrągłego roku blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to nic innego nie pozostaje jak powtórzyć: Gratuluję !
    Filmik jest super! Majlo umie mnóstwo sztuczek.
    Te "uszęta" *.*
    Życzę kolejnego roku blogowania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy.! ;)
    Racja! Blog jest świetny, wspaniały i na prawdę warty czytania... ;)
    Filmik jest bardzo fajny.! ;)
    A Majlo świetnie prezentuje na nim sztuczki.. ;)
    Zapraszamy do nas ;)

    Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, Majlo umie sporo sztuczek :)
    Mój Leon jeszcze tyle nie umie ale w sumie nie zależy mi aby umiał wszystko. Ważne by umiał komendy i był w stanie odpowiednio się zachowywać. XD
    Spora statystyka bloga, pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy!!!
    Na pewno będziemy z wami przez następny rok bloga =)
    Filmik świetny.
    Mądra bestia =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :D
    Mamy nadzieję że będziesz prowadziła bloga jak najdłużej! :3
    Fajny filmiiik :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ktoś tu chyba lubi podobnie jak ja Bridgit mendler :0 Wow, dużo znacie sztuczek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny filmik i w ogóle całe podsumowanie :) I że aż z tylu krajów osoby przeglądały... Wow, masz powodzenie ;)
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów i radości z blogowania ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: