Obroże hand made

Ostatnio przeglądając forum dogomania zauważyłam post pod tytułem : "Jak zrobić samodzielnie smycz i obrożę dla psa :)"  .Zaczęłam się interesować samodzielnym tworzeniem psich akcesoriów. Przeglądnęłam wszystkie notki tam zamieszczone i już chciałam zrobić swoje hand made. A więc zabrałam się do pracy. To było tydzień temu. Wzięłam moje dwa stare plecaki i powycinałam z nich te paski(były szare i brązowe) oraz zatrzask. Były też tam takie dziwne regulatory,a więc również je wzięłam. Na początku ułożyłam obrożę,ale dopiero teraz dostałam w miarę mocną nitkę i mogłam zszyć. Powstała szara obroża z zatrzaskiem i coś w stylu martingale. Do martingale dodałam obrożę z tatrapetu jako zacisk. I mam nadzieję w najbliższym czasie udam się do pasmantrii po taśmy,tasiemki i inne potrzebne rzeczy. Trzymajcie kciuki!!
To foty obróżek hand made.
Zatrzask:

 Martingale:

 Oczywiście w obróżkach nie będziemy chodzić na spacery,ponieważ nie jestem do końca pewno co do ich wytrzymałości ;P
Pozdrawiamy

Komentarze

  1. Całkiem fajnie jak na pierwszy raz :). Ja teraz robię kwiatkową obróżkę dla suczki znajomej. To szycie obróżek jest coraz bardziej wciągające :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkiem wciąga :) Powodzenia w szyciu obroży !

      Usuń
  2. Tak ja też przeglądałam ten post =) i nawet kilka obroży zrobiłam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ja też spróbuję ? ;D Fajnie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykonane i bardzo fajny pomysł.
    Widzę, że każdy ma pomysły na obróżki - Ty szyjesz, ja maluję..
    Oby było ich więcej i coraz lepsze, może zrób mu obróżkę z czarną kokardką, jak dla gentelmena ;)

    Pozdrawiam,

    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł,na pewno spróbuję :D

      Usuń
  5. Też przeglądałam ten wątek,i miałam plan zrobić :D
    Ale chciałam zakupić jakąś ładną tasiemkę i regulator żebym mogła zrobić regulowaną :D
    Bardzo ładnie Ci wyszła! :3
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna obróżka :) Przeszukałam cały temat na dogomani i nie umiałam znaleźć jak zrobić obrożę taśmową.Mogłabym poprosić o mały opis (instrukcję) Pozdrawiamy:Ewa i Goldi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna obróżka :) . Jak na pierwszy raz - super ! . Może i my spróbujemy ? Zobaczymy :D . Powodzenia w dalszym tworzeniu ,życzę wielu pomysłów :).
    Pozdrawiamy i życzymy Wesołego Alleluja :) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!Całkiem dobrze Ci wyszło a raczej wspaniale!
    Ja też coś lubię sobie wyszywać ;) Ostatnio z moich starych bluzek zrobiłam malutką poduszeczką i włożyłam w nią watkę...
    Pozdawiam i zapraszam na mój konkurs na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci wyszło. :)
    Może i ja kiedyś spróbuję...

    Pozdrawiamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ja dobrze ci to wyszło:D!
    Może i ja kiedyś spróbuję?
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra robota - życzę wytrwałości i coraz lepszych i bardziej satysfakcjonujących prac :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też to strasznie zainteresowało... ;]]
    Wkrótce będę robić ;)
    A Tobie wyszły świetne obróżki ;)
    Trzymamy kciuki na coraz lepsze i wytrzymałe obróżki. ;)
    Wesołych Świąt Wielkanocnych.!

    Pozdrawiamy.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Udała Ci się obroża jak na pierwszy raz :D. Ja też zamierzam samodzielnie coś dla Mikiego zrobić, ale jak to zwykle w moim przypadku bywa - kończy się tylko na planach. xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci wyszły jak na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na pierwsze obróżki to wyszły wspaniale :D
    Też jakoś mnie ostatnio wzięło na hand'madowanie ;D
    To wciąga o.O
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś ostatnio szał na te obróżki. :P
    Jak na pierwszy raz wygląda świetnie. :>
    Choć ja, jak powtarzam: wolę zostać przy szarpakach. x]
    Życzymy powodzenia w dalszym tworzeniu! :D
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Dodałam Wasz banner w polecanych stronach. :)
      Wymiana? ^^

      Usuń
  17. Siemka , też mam bloga o psiaku ;) ja dopiero zaczynam prowadzić o moim ;) jeśli chcesz to mogę cię polecić ,liczę na rewanżyk ,www.wako.cba.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Wyglądają naprawdę porządnie. :) Martingale ma super ognistą część zaciskową! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej, świetny pomysł! :D
    Dzięki za linka, poczytam, popróbuję... Choć pewnie i tak nic mi z tego nie wyjdzie. Ale spróbować warto. ^^
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł i całkiem nieźle Ci to wyszlo. Gratuluje! Można jeszcze wyszyć imię psa i ozdobne wzory, albo zrobic tak jak bransoletke z muliny i bedzie bardzo wytrzymala.
    Wesołych Świąt.
    www.kochanedziecko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na pierwszy raz to super! Ja już od roku szyję mojej Salsie obroże (i nie tylko :D) a za niedługo i Coffee będzie miała ręczną obroże (uwaga bardzo wciąga!).
    .
    Luknij do nas!
    www.salcenterbc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: