Bardzo ładnie!!!

Witam!!
Piszę tu do was,aby pochwalić się nową sztuczką.....ŚWIADOMOŚĆ ZADU!! Łaciaty już bez mojej  pomocy zarzuca zadek na kamień. Zrobiliśmy dzisiaj dwie sesje i było świetnie. A myślałam,że nigdy go nie nauczę :D Jestem z niego bardzo,ale to bardzo zadowolona!
Dziś na treningu ustawiłam go obok kamienia, powiedziałam komendę "zadek" i patrzę jedna tylnia łapka się podnosi i szuka powierzchni,gdy znalazł to zarzucił drugą łapę i cofnął się cały. Bardzo ładnie!! to zrobił. Dziś krótki post.Myślę,że w najbliższym czasie zrobię filmik,a na razie macie zdjęcia na schodach:

A jeszcze w między czasie uczymy się trzymać gazetę ;)
PS.Dziękuję Ekoni od Flopi  za pomoc w kodach CSS!! Bardzo mi pomogłaś!
Pozdrawiamy:

Komentarze

  1. Super!!! Gratulacje przez wielkie G :D
    Trzymajcie tak dalej!
    My się uczymy trzymać ołówek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! ja nawet niewiem jak małą tego nauczyć O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, cieszę się niezmiernie, że pomogłam. :3
    Zawsze chętnie służę pomocą. ;)
    O, gratulujemy! To bardzo ważne komendy więc świetnie, że Majlo je opanował. :D
    Życzymy dalszych sukcesów w nauce. :P
    Pozdrawiamy cieplutko
    E&F.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, gratulujemy! I oczywiście życzymy dalszych sukcesów. :)
    Czekamy na filmik.

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Zula jeszcze teog nie umie, ale też się uczymy

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje+zazdroszczę..Mi się już nie chce Dropa uczyć sztuczek -,-
    Nie mam już do niego cierpliwości,mu się tym bardziej nie chce uczyć.Wgl się on nie skupia!
    Śliczne focie <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Nowo opanowana sztuczka zawsze sprawia radość :).

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo gratulacje! Rewelacyjne wieści! Świadomość zadu to trudna sztuczka i czasem wiele wody musi upłynąć zanim pies ją bez problemu wykonuje. Także ogromne gratulacje!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację! Dałaś mi nadzieję, że Miki kiedyś też się tego nauczy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za wszystkie miłe komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję !
    Ciężka praca się opłaca !

    Powodzenia z dalszymi komendami, ja z moją Sashą tez pracujemy nad nowymi oraz cwiczymy Agility.

    Pozdrawiam ;)
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nauczenie świadomości tylnego zadu bardzo proste nie jest, więc naprawdę jest z czego się cieszyć i gratuluję :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: