Success

Mamy sukces!! Majlo już prawie dobrze zażuca zadek na drzewo i prawie pionową płytę ;) Jak ja się z tego ucieszyłam!! Jestem z mojego psiura bardzo,ale to bardzo dumna. Nie dawno jeszcze narzekałam i byłam zła na wszystko i wszystkich bo "on mnie nie słucha" "on nic nie potrafi" i to był błąd. Ale już wiem,że mam cudownego psiaka,który nawet jak nie zwracam na niego uwagi przez kilka sekund wskoczy mi na kolana(tak było na serio :D ).A teraz  zaprezentuję kilka fotek i krótki fimlik ;)







Eh,moje kolano ;P
Pozdrawiamy!!

Komentarze

  1. Ślicznie:) Życzę żeby się do końca wam w końcu udało:)
    ♥ www.blog-na-czterech-lapach.blogspot.com
    ♥ www.oczamichomika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULACJE :) Życzę dalszych sukcesów :)Pozdrawiamy:Ewa i Goldi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. praca zawsze sie opłaca, trud, czas i zaangażowanie nigdy nie idą na marne.
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację ;)

    http://pamietniksashy.blogspot.com/

    Pozdrawiamy i życzymy dalszychh sukcesów w pracy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy sukcesu! Jest on naprawdę ogromny. :D
    Ps. Na pierwszych dwóch zdjęciach myślałam, że Majlo opiera się o nagrobek... O.o Haha, tak mam omamy wzrokowe. XD
    Pozdrawiamy!
    E&F.

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJE!
    I też jestem z niego dumna:) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    Bardzo szybko robicie postępy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzymy kolejnych postępów ;)
    Gratulacje
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie !
    Trening czyni mistrza :D
    Gratulujemy :D
    Psiaczki zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale suuper :D
    Genialnie Wam to wychodzi : ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Gratulujemy sukcesu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratyluję sukcesu i przede wszystkim tego, że doceniasz już Majla. Z własnego doświadczenia wiem, że mając porównanie do tych wszystkich latających borderów, czasem ciężko jest docenić swoje psy. Mi to przyszło dopiero po roku poważnej pracy z nimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do borderów to ja go nie porównuje,bo on jest dla mnie idealny sam w sobie ;) Nie to,że go nie doceniałam,ale byłam często wkurzona,że jest rozproszony i nie zwracał na mnie większej uwagi.Ja już od około kilku miesięcy jestem zachwycona naszymi efektami pracy,ale przecież nawet bez tej sztuczki i innych byłby moim najlepszym przyjacielem :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: