Dowód wierności

Witajcie! Majlo zaskakuje mnie z dnia na dzień.
Wczoraj byłam do wieczora u kuzyna z kilka godzin.Później doszli moi rodzice i pili kawę z kuzyna rodzicami ;) A więc Majlo był sam na podwórku(był wtedy wypuszczony) Kuzyn mieszka nie daleko,a więc widziałam Majla biegającego po podwórku i słyszałam jego stęsknione szczekanie i wycie.Miałam do niego iść ale przestał,potem zaczął i przestał więc stwierdziłam,że nie ma potrzeby iść bo może zobaczył kota.Nadszedł wieczór kuzyni my ciągle graliśmy na komputerze.I zrobiło się bardzo późno,a więc stwierdziłyśmy z siostrą,że wrócimy do domu. Rodzice jeszcze rozmawiali,a więc poszłyśmy same,ubrałyśmy się i wyszłyśmy,siostra otworzyła furtkę i patrzamy jakiś piesek do nas przyleciał tak to był Majlo,czekał na nas!! Przywitał nas swoim merdającym ogonem :D Siostra wzięła go na ręce i poszliśmy do domu.Zapięłyśmy mu smycz i poszłyśmy poszukać miejsca przez które wyszedł,ponieważ bramy i furtka była zamknięta. I znalazłyśmy! Majlo wygryzł dziurę w siatce,tylko po to,aby po nas pójść.Wzięłyśmy kilka desek i kamień i zatkałyśmy jako tako tę dziurę,a następnego dnia(dzisiaj) rano pokazałam tacie gdzie jestv ta dziura i tato ją naprawił. Byłam bardzo,bardzo,bardzo,bardzo,bardzo dumna z mojego Majla,że nie uciekł gdzieś tylko czekał na nas.  Stwierdziłam,że mam idealnego i cudownego praz mego wiernego psiaka,który jest w stanie nawet wygryźć dziurę w siatce,aby pójść po swoją panią.
Podsumujmy:
Mój pies jest wspaniałym przyjacielem,który jest do mnie i mojej rodziny mega przywiązany i zrobiłby dla niej wszystko!!! Kocham Cię Majlo!!
Pozdrawiamy

17 komentarzy:

  1. Na prawdę wierny psiak ^o^
    Oby wam kiedyś nigdzie nie uciekł. Śliczne zdjęcie ;)

    Pozdrawiam,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czworonogi to mega wierne stworzenia, jeżeli uda się nam wypracować fajną więź to możemy być pewni że nasz pies będzie widział w nas "cały swój świat". Z jednej strony to piękne, ale z drugiej często tego nadużywamy i prowadzimy do powstawania lęku separacyjnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. *u*
    Prawdziwy dowód wierności <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Majlo na pewno jest do Was bardzo przywiązany i za Wami tęsknił. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo fajny dowód wierności, twój piesek po prostu tęsknił ;) Psy bardzo mocno przywiązują się do właścicieli, tak jak i my do nich :) Wszystkie czworonogi są nam wierne ;)
    Pozdrawiam :)
    ~our-favourite-pets.blogspot.com~
    ~my-four-legged-friends.blogspot.com~

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miła sprawa, oby tylko zbyt mocno się nie przywiązał i nie popadł w depresję :D Na razie nie ma co dramatyzować, pozdrowienia dla Majla!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo przywiązanego psa. Z tego, co piszesz aż bije fakt, że jest on dla Ciebie bardzo ważny. Oby tak dalej:) Tylko lepiej żeby w przyszłości nie było już takich incydentów, ponieważ jeśli mieszkasz w ruchliwym miejscu Majlo podczas ucieczki do pańci może [odpukać] wpaść pod samochód.
    pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałego masz psiaka ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. No to fantastycznie, mądry z niego psiak :))

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, świetnie ;)
    Piękny pies :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musicie wzmnocnić płot :P Ciekawe czy po drodze do Was zwiedził jakieś fajne miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nooo super.chyba.Bo mógł sobie by pójść gdzie indziej.,beagle są takimi uciekinierami.
    Hyhy :D mój tata też zakopuję często dziury itp.
    A pewnie Drops to by uciekł,chociaż nie wiem..
    Pozdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. To faktycznie bardzo mądry psiak, nie każdy nawet przywiązany do właściciela pies wynalazł by taki sposób by się do niego dostać, jest pełna podziwu dla niego
    Pozdrawiam :)

    http://zagubionawariatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny pies :) Chociaż uważaj, żeby mu się nie spodobało to wygryzanie dziur :P
    A u nas konkurs, można wygrać bon na zakupy w sklepie zoolgoczinym planeta-zoo.pl i ciekawe książki o psiakach, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM