Szelki dla Ciapki

Ostatnio tzn. przedwczoraj wzięłam dwie smycze do kluczy z Warki(akurat miałam tylko takie) i myślałam nad zrobieniem z nich szelek guard'ów dla Ciapki,aby nie męczyła się już z tą obrożą z Hilton'a i aby było jej wygodniej.Więc wieczorem pocięłam sobie te dwie smyczki na kawałki,a następnego(wczoraj) dnia gdy przyszłam ze szkoły i wzięłam te pocięte części i potrzebne rzeczy czyli. zatrzaski,regulatory,igłę i nitkę. Zabrałam się do pracy.Po ok 50 minutach szeleczki były już gotowe!! Byłam bardzo zadowolona,że wyszło to tak jak chciałam. Musiałam również przetestować wytrzymałość,więc wzięłam za oba końce i trochę poszarpałam.Test wytrzymałości wyszedł hmm.można powiedzieć znakomicie :) Zostawiłam szeleczki i poszłam wymienić Ciapci ściółkę w klatce.Gdy to zrobiłam to wzięłam szele i poszliśmy na spacerek w szelkach. Ciapka na początku wierciła się i nie wiedziała o co chodzi,ale z czasem hasała jak na co dzień. Byłam bardzo zadowolona.
 A oto efekty mojej pracy :



 Pozdrawiamy

14 komentarzy:

  1. Śliczne:) Choć jestem przeciwna wyprowadzaniu gryzoni i zajęczaków na spacery na szelkach.
    blog-na-czterech-lapach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ciekawe :D
    Inne niż wszystkie i to mi się podoba ! ^o^

    http://pamietniksashy.blogspot.com/p/ocen-widokowke-sashy.html

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  3. Logo najlepsze- warka :D
    Nie wiem,jak ty to robisz, ja nie byłabym w stanie, brak cierpliwości.Szelki są naprawdę ładne i oryginalne-z rąk własnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły, a logo super =)
    Ja też planuje coś sama stworzyć, ale muszę najpierw przeprowadzić dużo testów na wytrzymałość przy Benym =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow pomysłowe:) wygląda rewelacyjnie, czekam na zdjęcia modelki w nowym wdzianku

    OdpowiedzUsuń
  6. Szelki są piękne : ))
    Logo jeszcze lepsza.
    Co do chodzenia zajęczaka w szelkach na spacery mam średnie zdanie ale mniejsze z tym : ))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jakie fajne szelki Ci wyszły! Zdolna jesteś :)
    Ciapka pewnie będzie zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super wyszły! I jeszcze Warka! Hahahaha! :D
    Ciapka na pewno doceni wygodę, żeby tylko nikt nie pomyślał, że jest alkoholiczką! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszły super:)
    Zapraszam do nas: http://w-oczekiwaniu-na-psa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pomysłowości! Podziwiam osoby, które potrafią samodzielnie tworzyć akcesoria, ja nawet nie próbuję się za to zabierać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty masz pomysły, ahahaha. Szelki z "Warką" zawsze spoko. xD

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM