AKCJA TAKA, TONA KARMY DLA ZWIERZAKA !

Dowiedziałam się,że gdy oglądnie ten filmik 0,5 miliona widzów to schronisko w Katowicach otrzyma tonę karmy!! Dowiedziałam się o tym dzięki blogu Tosi&Ginny . I postanowiłam również to rozpowszechnić :D Mam nadzieję,że pomożecie tym zwierzakom i oglądniecie filmik.  To nic wasz nie kosztuje wystarczy obejrzeć film,polubić i udostępnić dalej!
Więcej informacji znajdziecie na tej stronie >klik<

Filmik:
 Pozdrawiamy&
trzymamy z Majlem kciuki za te schronisko,aby udało się im zdobyć tę karmę!


10 komentarzy:

  1. Już oglądałam. Szkoda tylko, że pomagają schronisku, które ma kase na wszystko, a nie tym które ledwie utrzymują się na samych darowiznach ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widziałam filmik, mam nadzieję, że się uda z tym 0,5 miliona wyświetleń. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam, oglądam i będę oglądała - każde wejście się liczy ;)
    Mam nadzieję, że się uda ..

    PS. Zauważyłam zmianę wyglądu - GENIALNIE to teraz wygląda, i to zdjęcie główne.. ach *.*

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. jeszcze się upomnę ;)
      Kiedy klikam na banerek o Psich Spotkaniach - nie przenosi mnie..
      Muszisz wpisać adres strony, kiedy dodajesz zdjęcie ;)

      Z góry dziękuję, że się tak zaintereowałaś i rozpowszechniasz to wydarzenie :*

      Usuń
    2. O faktycznie,ale już naprawiłam. ;D

      Usuń
  4. 22 sekunda filmu < słoodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja, trzymamy kciuki za te 0,5 miliona wejść :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja! Też oglądam filmik najczęściej jak tylko mogę. :)
    Ale rzeczywiście, widzę że schronisko jest całkiem schludne i zadbane, jest wiele mniejszych, często prowadzonych przez samotne osoby, które bardziej tej pomocy potrzebują. Oby i dla nich odbywały się podobne akcje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram takie akcje .
    Są świetne . Poprzez wyświetlenia można tak pomóc .
    Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik obejrzany :D
    Trzymamy kciuki za schronisko!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM